Robotický vysávač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus - white
Tento produkt sa už nepredáva.
Odporúčame zvoliť nástupcu
Kód produktu: 104015
Príslušenstvo
-
Batéria pre Roidmi EVE Plus / Max, EVA, Viomi S9 - neoriginálna
89,00 € s DPH
Skladom
Počet hviezdičiek: 4/5
Popis produktu
- Ovládateľný cez telefón – aplikácia v anglickom jazyku
- Laserová navigácia
- Funkcia mopu a vysávača
- Vysávač s hlučnosťou cca 50 – 65 dB
- Samovyprazdňovacia stanica na odpad
- Trojica samostatných senzorov na efektívne upratovanie
- Sací tlak až 2700 Pa
- 18 senzorov, ktoré zaisťujú navigáciu v priestore
- Algoritmus simultánnej lokalizácie a mapovania (SLAM)
- Nádržka na vodu s účinnejším čerpadlom
- Nastavenie intenzity mopovania
- Automaticky sa dobije a pokračuje v upratovaní presne tam, kde prestal
- Vysokokapacitná 5200 mAh Li-Ion batéria
- Presná laserová navigácie ako v Google aute
- Maximálna plocha vysávania až 250 m²
- Možnosť nastavenia upratovacích zón a pomenovania miestností
- 2 bočné kefky
Predstavenie robotického vysávača Roidmi EVE Plus
Vrhnite sa do inteligentného upratovania s robotickým vysávačom Roidmi EVE Plus, ktorý okrem funkcie mopu ponúka aj revolučnú samovyprazdňovaciu stanicu na odpad. Vďaka sofistikovanej laserovej navigácii a saciemu tlaku až 2700 Pa si poradí s upratovaním celého množstva povrchov vrátane tvrdých podláh a kobercov. Vysokokapacitná 5200 mAh Li-Ion batéria vystačí na upratovanie až 250 m². V prípade, že Xiao Roidmi EVE Plus nezvládne upratať celý priestor, tak si sám zájde načerpať energiu do nabíjacej stanice a následne bude pokračovať presne tam, kde s upratovaním prestal. Vysávač môžete rovnako ako v prípade ostatných modelov Roidmi ovládať z mobilného telefónu, kde si možno nastaviť napr. časový rozvrh vysávania, pomenovať miestnosti alebo nastaviť upratovacie zóny.
Automatické vysypávanie zberného koša
Nabíjacia stanica Roidmi EVE Plus vám poslúži nielen na nabíjanie robota, ale aj na automatické vysypávanie zberného koša do objemného 3 l odpadového vrecka vnútri stanice. Jednorázové vrecko na nečistoty vnútri stanice pojme až desiatky zberných košov robota. Jeho praktické vyhotovenie znemožňuje únik prachu a nečistôt späť do okolia. Na zaplnenie odpadového vrecka vás upozorní mobilná aplikácia. Samovyprázdňovacia stanica ROIDMI 2.0 má inteligentnú LED obrazovku. Ukazuje stav batérie robota, stav nabíjania robota, oznamuje naplnenie sáčku na odpad a slúži ako oznamovacia obrazovka pre poruchy.
Výkonná laserová navigácia
Špičková laserová navigácia LDS Lidar mapuje priestor, a to aj v úplnej tme. Vytvára a ukladá mapy vášho domu a pomocou vysokopresného algoritmu SLAM inteligentne plánuje vždy tú najefektívnejšiu cestu na upratovanie.
Funkcia mopovania
Roidmi EVE Plus zvládne vysávanie a mokré umývanie zároveň. Vysávač disponuje nádobkou na vodu s objemom 250 ml a elektronicky riadeným čerpadlom, v prípade ktorého si možno nastaviť až 3 úrovne prietoku vody.
Systém dávkovania zaručuje presné a rovnomerné dávkovanie vody na mopovaciu textíliu. Nemusíte mať strach, že by na podlahe zostávali škvrny od vody. Uistite sa však, že pred prvým použitím naplníte zásobník vodou a navlhčíte utierku.
Inteligentné mapovanie miestností
Vysávač si dokonale zmapuje priestor a miestnosti. Po uložení mapy môžete jednotlivé miestnosti pomenovať a prispôsobiť plán upratovania podľa vašich potrieb.
Upratuje tam, kde prestal
Ako majiteľ tohto robota sa nemusíte starať o celý upratovací proces. V prípade, že vysávač neuprace celý priestor na prvý pokus, tak si zájde dočerpať energiu do nabíjacej stanice a následne začne s upratovaním tam, kde prestal.
Dokonalá orientácia v akomkoľvek priestore
Každá domácnosť má špecifické členenie miestností. Ako splniť očakávania všetkých zákazníkov? Vysávač má 18 hlavných senzorov, ktoré zaisťujú navigáciu v priestore a starajú sa o to, aby vysávač s výškou 9,8 cm neuviazol napríklad pod nábytkom.
Motor s vysokou sacou silou
Roidmi EVE Plus je vybavený digitálnym bezuhlíkovým jednosmerným BLDC motorom, ktorý je oproti bežným motorom tichší, spoľahlivejší a energeticky úspornejší a má dlhšiu životnosť. Sacia sila takéhoto motora je až 2700 Pa, čo stačí na upratovanie prachu, vlasov a ďalších nečistôt.
Ovládanie cez mobilnú aplikáciu
Vďaka aplikácii Mi Home si môžete naplánovať, kedy a ako často bude váš robotický pomocník vysávať, prípadne mu jednorázovo pokyn na vysávanie zadať, hoci už budete napríklad v práci. Ďalej môžete ovládať sací výkon a prezrieť si trasu, ktorú vysávač počas práce prešiel, alebo nastaviť zakázané zóny upratovania a pomenovať miestnosti podľa vašich predstáv.
Technická špecifikácia
- Model: Roidmi EVE Plus
- Farba: biela
- Batéria: Li-ion
- Max. plocha pokrytia: 250 m²
- Kapacita batérie: 5200 mAh
- Sacia sila: 2700 Pa
- Hlučnosť: cca 65 dB
- Rozmery: 35 x 35 x 9,8 cm
- Hmotnosť: robot 3,6 kg, stanica 2,7 kg
- Čas prevádzky: až 180 minút
- Možnosť mopovania: áno
- Zásobník na vodu: áno
- Objem odpadovej nádoby: 300 ml
- Objem zásobníka na vodu: 250 ml
- Filtrácia: HEPA type filter
- Podporované typy povrchov: všetky
- Načasovanie upratovania: áno
- Zone cleaning: áno
- Wi-Fi: áno
- Ovládanie cez telefón: áno
- Názov aplikácie: Mi Home - Android / iOS, Roidmi Android / iOS
Obsah balenia
- 1x Roidmi EVE Plus
- 1x Batéria Li-Ion 5200 mAh
- 2x HEPA filter
- 1x Nabíjacia a samovyprazdňovacia stanica
- 1x Odpadová nádobka 2v1 na prach a vodu
- 10x Utierka na suché upratovanie
- 1x Mopovacia textília
- 1x Čistiaci nástroj
- 5x Odpadové vrecko do samovyprazdňovacej stanice
- 1x Držák mopovací textilie
- 1x Návod na použitie
Recenzie produktu
-
Anonym
Overený
zákazník21. 1. 2024
- Začínam priberať na váhe
-
Anonym
Overený
zákazník5. 1. 2024
Pri viac omrvinkách treba pustiť najprv vysávanie a mopovanie až v ďalšej etape, lebo často sa to prilepí a potom to už nevie zobrať. Aj keď sa potom predĺži čas upratovania.
- Navyše jednorázové mopy a sáčky
- komponenty sa dájú dokúpiť (náhradné baterky, štetinky,…) aj na ali
-
Anonym
Overený
zákazník31. 12. 2023
Všetko super, aplikacia na Iphone funguje ako ma.
Vysáva, mopuje… -
Anonym
Overený
zákazník27. 12. 2023
- Všetko funguje ako má
-
Anonym
Overený
zákazník20. 12. 2023
- tichý a presný v mapovaní a čistení, spoľahlivý
-
Anonym
Overený
zákazník26. 11. 2023
Super
-
Maria
Overený
zákazník4. 8. 2023
Vysavac sme 1x vratili nevedel najs stanicu ale z obchodom vyborna komunikacia tak sme dnes odskusali a zatial vsetko ok
- Sikovny pomocnik
- Aplikacia v anglictine a celkom narobi hluk ked sa vyprazdnuje. Ale je to chvilka tak sa to da vydrzat
-
Anonym
Overený
zákazník23. 7. 2023
100% spokojnosť s vysavačom
- Rýchlosť vysavania
- Je to veľký pomocník
-
Petr Olič
Overený
zákazník14. 6. 2023
Za tuto cenu neseženete lepší vysavač.
Naprosto intuitivní ovládání- Cena
- Funkce
- Nic
-
Anonym
Overený
zákazník15. 5. 2023
- na denné vysávanie perfektný
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Ondrej 28. 3. 2024
Farebné prevedenie
Dobrý deň,
existuje aj varianta v čiernej farbe?
Reagovať
Julia Špecialista 28. 3. 2024
Dobrý den,
máme i variantu v černé barvě. Přikládám odkaz: https://www.robotworld.sk/roidmi-eve-plus-black
Pěkný den :)
Reagovať
Radim 31. 1. 2024
Mopovanie
Dobrý deň, pri nastavení mopovania je mop stále suchý...v čom môže byť problém?
Reagovať
Lukáš Špecialista 31. 1. 2024
Dobrý deň, odporučíme skontrolovať v aplikácii nastavenie dávkovania vody a nastaviť ho na najvyššiu hodnotu. Pokiaľ by ani takto robot vodu nedávkoval, tak by bolo treba riešiť jeho reklamáciou.
Reagovať
Andrej 9. 1. 2024
Mopovacia tkanina
Kde kúpim mopovaciu tkaninu na Xiaomi Roidmi EVE Plus?
Reagovať
Lukáš Špecialista 10. 1. 2024
Dobrý deň, náhradnú mopovaciu textíliu je možné zakúpiť na našom eshope tu: https://www.robotworld.sk/mopovacia-textilia-pre-xiaomi-roidmi-eve-2-ks
PS: všetko príslušenstvo sa nachádza v kategórii príslušenstva pre Roidmi EVE plus alebo ho nájdete na tejto produktovej stránke pod záložkou "Príslušenstvo".
Reagovať
Svetlana 16. 12. 2023
Offline
Dobrý deň, Roidmi Eve Plus sa po bezproblémovom fungovaní dostal do režimu offline. Ako ho znovu dostať do chodu? Na tvrdý reštart nereaguje
Reagovať
Lukáš Špecialista 18. 12. 2023
Dobrý deň, odporučíme robota nechať nabiť v nabíjacej stanici, a potom ho skúsiť resetovať stlačením všetkých troch tlačidiel po dobu cca. 15 sec. Ak by nepomohlo, tak by bolo treba zaslať na reklamáciu. V prípade pozáručnej závady môžete zaslať k nám na servisnú diagnostiku.
Reagovať
Lenka 13. 12. 2023
ROIDMI EVE abnormal fan
Dobry den,
Robot po vymene baterie tyzden super vysaval, kapacita baterie je po vysavani uplne v norme. Dnes po vysati podlahy sa do doku uz nevratil, vybehla hlaska ABNORMAL FAN. Je tichy, rotuju mu iba bocne kefy, inak sa nehybe.
Vysavac uz nie je v zaruke, ako postupovat? Dakujem.
Reagovať
Lukáš Špecialista 13. 12. 2023
Dobrý deň, v tomto prípade odporučíme riešiť zaslaním robota na servisnú diagnostiku. Viac info na https://www.robotworld.sk/servis
Reagovať
Adriana Neufeldova 13. 11. 2023
Vyprázdňovanie v doku
Vysávač sa po návrate do doku nevyprázdňuje. Vymenili sme vrecko, raz sa vyprazdnil a zahlasil chybu 18 "Dust bag is full". Vyčistili sme vyprazdňovací kanál, vymenili vrecko a znovu sa raz vyprazdni a zahlasi "Dust bag is full". Po vybratí a znovu vrátení toho isteho vrecka znovu sa raz vyprazdnil a znovu zahlásil chybu 18. Je to chyba čidla? Je nutné reklamovať výrobok?
Reagovať
Lukáš Špecialista 14. 11. 2023
Dobrý deň, podľa popisu závady bude treba riešiť reklamáciou vysávača aj s nabíjacou stanicou.
Reagovať
Zuzana 28. 1. 2023
problem - water pump open circuit
Dobrý deň,
po krátkejdobe používania (cca 1 mesiac), vysávač prestal fungovať. Najprv napíše 'water pump open circuit' a následne 'radar speed error' , potom len zastane a už sa nepohne. Volala som na reklamácie, kde mi poradili reset zariadenia. Resetovať sa dá len wifi pripojenie, čo som urobila, ale situácia sa hneď opakovala. Po resete wifi a zapnutí tlačidla štart na vysávači (bez prepojenia s aplikáciou) vysávač ide. Vysávač bol kupovaný cez Váš e-shop a som veľmi sklamaná. Bol spustný asi 10x a už je problém. Ak ho budem musieť posielať na reklamáciu, bude to stáť ďalšie ,nie malé výdavky, tak by som požadovala aspoň refundáciu prepravných nákladov alebo vyzdvihnutie formou zvozu. Prosím o spätnú reakciu.
Ďakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 30. 1. 2023
Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia. Ten sa vykoná stlačením všetkých troch tlačidiel na robote zároveň po dobu cca. 10 sekúnd. Pokiaľ by toto nepomohlo, tak by bolo naozaj nutné riešiť reklamáciou vysávača.
Reagovať
Robo 23. 11. 2022
Abnormálny chod
Dobrý deň,
vysávač s rok a pol starou batériou a aj po výmene batérie za novú dokáže vysávať iba cca hodinu, kým ukazovateľ batérie neklesne na cca 40%. Potom sa bez varovania vypne a už nejde zapnúť. Po odnesení do nabíjacej stanice sa nabije, naštartuje systém a oznámi, že wifi bola resetnutá. V aplikácii ukazuje: Device offline. Je potrebné znovu resetnúť wifi, ale to znamená stratu mapy izieb a zakázaných zón. V čom je chyba a ako sa dá odstrániť?
Ďakujem
Robo
Reagovať
Lukáš Špecialista 23. 11. 2022
Dobrý deň, ťažko takto určiť v čom je chyba, ale podľa uvedených informácií je robot stále v záruke, tak odporučíme ho reklamovať u svojho predajcu.
Reagovať
Robo 23. 11. 2022
Predajca je španielsky sklad Aliexpress. Oni mi napísali, že mám požiadať lokálny servis v Bratislave o diagnostiku a zistiť cenu opravy. Následne ich musím požiadať o schválenie a dať im kontakt na servis pre overenie. Dá sa toto realizovať cez vás? Resp. je v Bratislave lokálny servis pre Roidmi Eve plus?
Robo
Reagovať
Lukáš Špecialista 23. 11. 2022
Dobrý deň, požadovaný servisný úkon nie sme schopní zaistiť. Bohužiaľ o žiadnom servise v Bratislave nevieme. Odporučili by sme trvať na reklamácii u predajcu, prípadne nech Vám kontakt na servis zaistí on.
Reagovať
Peter 28. 7. 2022
Nejde rovno
Dobry den preco mi robot nejde rovno ale ide a po chvilke sa vrati a potom ide zas kus dopredu a o 5 stupnou do prava a naopak neviete preco alebo ako sa to da napravit mam ho len 2 den
Reagovať
Lukáš Špecialista 29. 7. 2022
Dobrý deň, máte nasadený mop a robot zapnutú funkciu mopovania do Y. Túto funkciu je možné v aplikácii v prípade záujmu vypnúť.
Reagovať
Peter 19. 7. 2022
pozáručný servis
Dobý deň,
chcem sa spýtať na pozáručný servis. robite? ak áno máte niake zberne miesto na SK, alebo treba poštou poslať ku Vám? Ďakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 20. 7. 2022
Dobrý deň, pozáručný servis vykonávame iba na roboty zakúpené v našom e-shope alebo predané cez našu distribúciu. Ak nám pošlete sériové číslo, vieme Vám dať obratom vedieť.
Reagovať
Vladimir 12. 6. 2023
Dobrý den, kde najdem seriove cislo robotvysavaca Xiaomi Roidmi Eve plus. Pri vyplnovani reklamacia mi ziadne cislo do Vasho formatu nesedi.
Reagovať
Michal Špecialista 14. 6. 2023
Dobrý deň, neviem presne, čo myslíte pod tým "náš formát", ale sériové číslo robota nájdete na krabici, na faktúre alebo na tele robota pod QR kódom, ktorý keď zosnímate, zobrazí Vám ho.
Reagovať
zobraziť všetky dotazy 75