Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 8:00—16:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.sk
02 / 205 103 00
Po-Pia 8:00—16:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Jaroslava 28. 3. 2025
Predn kefka sa netočí
Dobrý deň, mam roombu j7+, v poslednej dobe prestala používať prednú točiacu kefku. Kefku som prečistila, pri manuálnom skúšaní sa otáčať dá. V čom môže byť problém?
Reagovať
Dobrý deň, môže byť poškodený modul bočného kefky. Kontaktujte nás na našej zákazníckej linke. Krásny deň
Reagovať
Mišel 18. 3. 2025
Zberný kôs
Dobrý deň, máme vysávac roomba i7,vyše 4 rocny. Funguje super az na vec co robí posledne mesiace. Pocas vysavania alebo po vysávaní hlasi plny zberny kôš aj ked kôš vôbec nie je plný. Ďakujem
Reagovať
Dobrý deň, odporúčame očistiť snímač detekujúci plný kôš suchou handričkou, ktorý sa nachádza priamo v zásobníku po stranách, aby nedochádzalo k chybnému vyhodnocovaniu plnosti zásobníka. Ďalej odporúčame robota zresetovať.
Reagovať
Anna 13. 2. 2025
Roomba 960
Dobrý deň, mam vysávač roomba 960 už asi 8rokov. Teraz mi začal vysavat na plné obrátky, iba niekedy sa stíši a vysava tak ako ma. Takto sa mi rýchlo potom vybija baterka. Čo by som prosím s tým mala robiť. Ďakujem za informáciu a radu Anna
Reagovať
Dobrý deň,
podľa popisu to vyzerá na zanesenie čidla, robot detekuje zvýšené znečistenie. Odporúčame vyčistiť ako čidlo pod hlavnými kefami, medené koliesko v tvare mince. Ďalej snímače v priestore po vytiahnutí zásobníka na odpad z robota. Sú tam dva lesklé stĺpčeky po stranách, snímače, je nutné pravidelne čistiť. Prípadne vymeniť filter v zásobníku a reset robota. Pokiaľ by sa stav nezmenil, bohužiaľ bude nutná servisná prehliadka. Krásny deň
Reagovať
Andrea 8. 12. 2024
Zberný kos
Pripraven k vysáváni a mopování
Sběrný koš na nečistoty může být plný. Vyprázdněte sběrný koš a očistěte jeho snímač, abyste zachovali optimální výkon
Reagovať
Orlovska Zita 29. 11. 2024
Nevysava
Dobrý deň. Robot na aplikácii ukazuje že vysáva, pritom nevydáva žiadny zvuk a nehýbe sa. Všetko príslušenstvo je ešte v poruadku( kefy a pod).Ďakujem
Reagovať
Reagovať
Janka 15. 6. 2024
Robot sa nevie napojiť na nabijaciu stanicu (nabijacku)
Dobrý deň.
Moja roomba má presne 2 roky a 3 mesiace. Má problém po prvom nabíjaní sa pripojiť na jej nabijaciu stanicu. Skúša to veľakrát (vyjsť hore), ale nedarí sa jej to… nakoniec sa vybije!
Magnetky mám vyčistené…
Ďakujem zatiaľ
Reagovať
Dobrý deň, skúste dobíjaciu stanicu premiestniť. Je totiž možné, že niečo ruší signál a robot tak správne neurčí polohu stanice. Tiež to môže byť zníženou kapacitou batérie. Pokiaľ bude problém pretrvávať, odporučím vám poslať robota na servisnú prehliadku, informácie k nej nájdete tu www.robotworld.sk/servis.
Pekný deň
Reagovať
Majka 24. 5. 2024
Roobot rombae6
Pozdravujem moj robot 960 mi po zadani úkonu vyhodí chybu ze porucha zberneho koša .co môže byt príčina poruchy tie gumene .kefi?.alebo co.všetko pekne sedi kôš je tak ako ma .neviem co dalej robiť
Reagovať
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě nejdříve doporučujeme vysavač resetovat do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu. Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme zaslat vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku. Hezký den.
Reagovať
Iveta 2. 1. 2024
Robot nevytvoril mapu
Dobrý deň.
Mám roomba j7, bolo nutné ho "vrátiť, " na výrobný. Od tej doby ani po mesačnom vysávaní a mapovaní nevytvoril mapu. Žiadnu. Tak vkastne dokola vysáva všetko, lebo mu neviem zadať konkrétne úlohy. Čo sa s tým dá robiť?
Ďakujem za informáciu.
Reagovať
Dobrý deň, ide o neštandardný problém, a preto odporučíme kontaktovať priamo podporu značky iRobot: info@irobot.sk, kde by Vám mali byť schopní problém pomôcť odstrániť.
Reagovať
Jozef 21. 11. 2023
Tikanie
Dobrý deň.
iRoomba na dokovacej stanici vydava neustále zvuk tikania ako hodiny. Počas nabíjania aj potom ako je bateria dobitá.
Reagovať
Dobrý deň, ide o celkom štandardný jav. Pokiaľ je robot ešte v záruke, tak ho môžete skúsiť reklamovať. V niektorých prípadoch keď bol zvuk abnormálny, bola menená základná doska robota. Pokiaľ sa už jedná o pozáručný jav, tak tu bohužiaľ nemôžeme ponúknuť žiadne rentabilné riešenie.
Reagovať
Pavol 20. 10. 2019
Porucha
Pozdravujem moj robot 960 mi po zadani úkonu vyhodí chybu ze porucha zberneho koša .co môže byt príčina poruchy tie gumene .kefi?.alebo co.všetko pekne sedi kôš je tak ako ma .prosim poraďte mi.Pavol
Reagovať
Vložiť dotaz