Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

iRobot Roomba 960 WiFi

Dotazy pre Robotický vysávač iRobot Roomba 960 WiFi

Späť na detail

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Jaroslava 28. 3. 2025

    Predn kefka sa netočí

    Dobrý deň, mam roombu j7+, v poslednej dobe prestala používať prednú točiacu kefku. Kefku som prečistila, pri manuálnom skúšaní sa otáčať dá. V čom môže byť problém?

    • Katrin Špecialista 31. 3. 2025

      Dobrý deň, môže byť poškodený modul bočného kefky. Kontaktujte nás na našej zákazníckej linke. Krásny deň

  • Mišel 18. 3. 2025

    Zberný kôs

    Dobrý deň, máme vysávac roomba i7,vyše 4 rocny. Funguje super az na vec co robí posledne mesiace. Pocas vysavania alebo po vysávaní hlasi plny zberny kôš aj ked kôš vôbec nie je plný. Ďakujem

    • Katrin Špecialista 18. 3. 2025

      Dobrý deň, odporúčame očistiť snímač detekujúci plný kôš suchou handričkou, ktorý sa nachádza priamo v zásobníku po stranách, aby nedochádzalo k chybnému vyhodnocovaniu plnosti zásobníka. Ďalej odporúčame robota zresetovať.

  • Anna 13. 2. 2025

    Roomba 960

    Dobrý deň, mam vysávač roomba 960 už asi 8rokov. Teraz mi začal vysavat na plné obrátky, iba niekedy sa stíši a vysava tak ako ma. Takto sa mi rýchlo potom vybija baterka. Čo by som prosím s tým mala robiť. Ďakujem za informáciu a radu Anna

    • Veronika Špecialista 13. 2. 2025

      Dobrý deň,
      podľa popisu to vyzerá na zanesenie čidla, robot detekuje zvýšené znečistenie. Odporúčame vyčistiť ako čidlo pod hlavnými kefami, medené koliesko v tvare mince. Ďalej snímače v priestore po vytiahnutí zásobníka na odpad z robota. Sú tam dva lesklé stĺpčeky po stranách, snímače, je nutné pravidelne čistiť. Prípadne vymeniť filter v zásobníku a reset robota. Pokiaľ by sa stav nezmenil, bohužiaľ bude nutná servisná prehliadka. Krásny deň

  • Andrea 8. 12. 2024

    Zberný kos

    Pripraven k vysáváni a mopování
    Sběrný koš na nečistoty může být plný. Vyprázdněte sběrný koš a očistěte jeho snímač, abyste zachovali optimální výkon

  • Orlovska Zita 29. 11. 2024

    Nevysava

    Dobrý deň. Robot na aplikácii ukazuje že vysáva, pritom nevydáva žiadny zvuk a nehýbe sa. Všetko príslušenstvo je ešte v poruadku( kefy a pod).Ďakujem

    • Erika Špecialista 5. 12. 2024


      Dobrý deň,
      ďakujeme, že ste nás kontaktovali. Prosíme Vás, aby ste robota zaslali na servis, kde sa naňho odborne pozrieme. Priložte prosím popis závady. S pozdravom Robotworld

  • Janka 15. 6. 2024

    Robot sa nevie napojiť na nabijaciu stanicu (nabijacku)

    Dobrý deň.
    Moja roomba má presne 2 roky a 3 mesiace. Má problém po prvom nabíjaní sa pripojiť na jej nabijaciu stanicu. Skúša to veľakrát (vyjsť hore), ale nedarí sa jej to… nakoniec sa vybije!
    Magnetky mám vyčistené…
    Ďakujem zatiaľ

    • Klára Špecialista 18. 6. 2024

      Dobrý deň, skúste dobíjaciu stanicu premiestniť. Je totiž možné, že niečo ruší signál a robot tak správne neurčí polohu stanice. Tiež to môže byť zníženou kapacitou batérie. Pokiaľ bude problém pretrvávať, odporučím vám poslať robota na servisnú prehliadku, informácie k nej nájdete tu www.robotworld.sk/servis.
      Pekný deň

  • Majka 24. 5. 2024

    Roobot rombae6

    Pozdravujem moj robot 960 mi po zadani úkonu vyhodí chybu ze porucha zberneho koša .co môže byt príčina poruchy tie gumene .kefi?.alebo co.všetko pekne sedi kôš je tak ako ma .neviem co dalej robiť

    • Filipe Špecialista 27. 5. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě nejdříve doporučujeme vysavač resetovat do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu. Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme zaslat vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku. Hezký den.

  • Iveta 2. 1. 2024

    Robot nevytvoril mapu

    Dobrý deň.
    Mám roomba j7, bolo nutné ho "vrátiť, " na výrobný. Od tej doby ani po mesačnom vysávaní a mapovaní nevytvoril mapu. Žiadnu. Tak vkastne dokola vysáva všetko, lebo mu neviem zadať konkrétne úlohy. Čo sa s tým dá robiť?
    Ďakujem za informáciu.

    • Lukáš Špecialista 4. 1. 2024

      Dobrý deň, ide o neštandardný problém, a preto odporučíme kontaktovať priamo podporu značky iRobot: info@irobot.sk, kde by Vám mali byť schopní problém pomôcť odstrániť.

  • Jozef 21. 11. 2023

    Tikanie

    Dobrý deň.
    iRoomba na dokovacej stanici vydava neustále zvuk tikania ako hodiny. Počas nabíjania aj potom ako je bateria dobitá.

    • Lukáš Špecialista 22. 11. 2023

      Dobrý deň, ide o celkom štandardný jav. Pokiaľ je robot ešte v záruke, tak ho môžete skúsiť reklamovať. V niektorých prípadoch keď bol zvuk abnormálny, bola menená základná doska robota. Pokiaľ sa už jedná o pozáručný jav, tak tu bohužiaľ nemôžeme ponúknuť žiadne rentabilné riešenie.

  • Pavol 20. 10. 2019

    Porucha

    Pozdravujem moj robot 960 mi po zadani úkonu vyhodí chybu ze porucha zberneho koša .co môže byt príčina poruchy tie gumene .kefi?.alebo co.všetko pekne sedi kôš je tak ako ma .prosim poraďte mi.Pavol

Vložiť dotaz

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko