Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

iRobot Roomba 960 WiFi

Dotazy pre Robotický vysávač iRobot Roomba 960 WiFi

Späť na detail

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Iveta 2. 1. 2024

    Robot nevytvoril mapu

    Dobrý deň.
    Mám roomba j7, bolo nutné ho "vrátiť, " na výrobný. Od tej doby ani po mesačnom vysávaní a mapovaní nevytvoril mapu. Žiadnu. Tak vkastne dokola vysáva všetko, lebo mu neviem zadať konkrétne úlohy. Čo sa s tým dá robiť?
    Ďakujem za informáciu.

    • Lukáš Špecialista 4. 1. 2024

      Dobrý deň, ide o neštandardný problém, a preto odporučíme kontaktovať priamo podporu značky iRobot: [email protected], kde by Vám mali byť schopní problém pomôcť odstrániť.

  • Jozef 21. 11. 2023

    Tikanie

    Dobrý deň.
    iRoomba na dokovacej stanici vydava neustále zvuk tikania ako hodiny. Počas nabíjania aj potom ako je bateria dobitá.

    • Lukáš Špecialista 22. 11. 2023

      Dobrý deň, ide o celkom štandardný jav. Pokiaľ je robot ešte v záruke, tak ho môžete skúsiť reklamovať. V niektorých prípadoch keď bol zvuk abnormálny, bola menená základná doska robota. Pokiaľ sa už jedná o pozáručný jav, tak tu bohužiaľ nemôžeme ponúknuť žiadne rentabilné riešenie.

  • Pavol 20. 10. 2019

    Porucha

    Pozdravujem moj robot 960 mi po zadani úkonu vyhodí chybu ze porucha zberneho koša .co môže byt príčina poruchy tie gumene .kefi?.alebo co.všetko pekne sedi kôš je tak ako ma .prosim poraďte mi.Pavol

Vložiť dotaz

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko