Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 9:00—17:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
02 / 205 103 00
Po-Pia 9:00—17:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Iveta 2. 1. 2024
Robot nevytvoril mapu
Dobrý deň.
Mám roomba j7, bolo nutné ho "vrátiť, " na výrobný. Od tej doby ani po mesačnom vysávaní a mapovaní nevytvoril mapu. Žiadnu. Tak vkastne dokola vysáva všetko, lebo mu neviem zadať konkrétne úlohy. Čo sa s tým dá robiť?
Ďakujem za informáciu.
Reagovať
Lukáš Špecialista 4. 1. 2024
Dobrý deň, ide o neštandardný problém, a preto odporučíme kontaktovať priamo podporu značky iRobot: [email protected], kde by Vám mali byť schopní problém pomôcť odstrániť.
Reagovať
Jozef 21. 11. 2023
Tikanie
Dobrý deň.
iRoomba na dokovacej stanici vydava neustále zvuk tikania ako hodiny. Počas nabíjania aj potom ako je bateria dobitá.
Reagovať
Lukáš Špecialista 22. 11. 2023
Dobrý deň, ide o celkom štandardný jav. Pokiaľ je robot ešte v záruke, tak ho môžete skúsiť reklamovať. V niektorých prípadoch keď bol zvuk abnormálny, bola menená základná doska robota. Pokiaľ sa už jedná o pozáručný jav, tak tu bohužiaľ nemôžeme ponúknuť žiadne rentabilné riešenie.
Reagovať
Pavol 20. 10. 2019
Porucha
Pozdravujem moj robot 960 mi po zadani úkonu vyhodí chybu ze porucha zberneho koša .co môže byt príčina poruchy tie gumene .kefi?.alebo co.všetko pekne sedi kôš je tak ako ma .prosim poraďte mi.Pavol
Reagovať
Vložiť dotaz