Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 8:00—16:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.sk
02 / 205 103 00
Po-Pia 8:00—16:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Diana 9. 10. 2025
Cervena kontrolka a pipanie
Dobrý deň, vysavac som dlhsie nepouzivala a tetaz keď som ho zapla a napojila do nabijacej stanice nonstop blika na červeno a popritom pipa , vôbec sa nedá dobiť, kde je prosím problém ? Odišla mu batéria ?
Reagovať
Dobrý den,
blikání červené kontrolky a pípání u vysavače Rowenta RR7245WH obvykle znamená problém s baterií, která může být vybitá nebo již dosluhuje a nebude se dobíjet. Doporučuji zkontrolovat čistotu nabíjecích kontaktů, správné zapojení nabíjecí stanice a jestli je spínač pod robotem v poloze zapnuto. Pokud tyto kroky nepomohou, je pravděpodobně potřeba baterii vyměnit. V případě přetrvávání potíží doporučuji kontaktovat autorizovaný servis.
S pozdravem
Tým Robot World
Reagovať
viera valentínová 7. 11. 2024
nenabíja
Dobrý den. Dlhšie som vysávač ńepoužívala a teraz ked som ho dala nabíjať svieti bud zelaná na nabíjanie a ked pripjím vysavač rozsvieti červená a vypne zelena. Aká je tam prosím chyba?Ako to opravím? Dakujem za odpoved, Valentínová
Reagovať
Dobrý deň,
podľa popisu to vyzerá na chybu batérie, zrejme už ide o koniec životnosti batérie, odporúčame zakúpiť novú batériu. Krásny deň
Reagovať
Denisa 5. 11. 2024
Explorer série 70
Dobrý deň mam Novy vysávač prvé zapnutie super načítal mapu priestoru druhý krát zapnutý aj s mapovaním ale keď som chcela aby poupratoval inú mapu stále hľasi problém s priestorom a bliká na červeno ale pritom tu miestnosť pekne povysaval
Reagovať
Dobrý deň,
mapu je potrebné uložiť a ďalej editovať na ďalšie použitie. Upratovanie sa musí začať v stanici a ukončiť bez prerušenia aj v stanici. Ak naďalej máte problémy vykonajte reset a znovu nainštalovanie aplikácie s robotom, prípadne sa obráťte na technickú podporu Rowenty. Krásny deň
Reagovať
Dobrý deň,
mapu vymažte a nechajte ho celý byt zmapovať znova. Ideálne po reštarte vysávača. S pozdravom Robotworld
Reagovať
Silvia Remeňová 28. 10. 2022
Ventilátor
Dobrý deň,
Robot bliká 12 x. Podľa návodu je to chyba ventilátora.
Doporučuju vyčistiť ventilátor. V návode som ale nenašla ako sa k nemu dostanem. Môžete mi poradiť ako na to?
Ďakujem
Remeňová
Reagovať
Dobrý deň, pokiaľ máte možnosť, stačí ventilátor prefúknuť napr. kompresorom. V prípade, že sa k ventilátoru nedostanete a robot hlási stále rovnakú závadu, odporučili by sme riešiť reklamáciou.
Reagovať
Vložiť dotaz