Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro - čierny

Dotazy pre Robotický vysávač a mop 2 v 1 Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro - čierny

Späť na detail

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Martina 25. 9. 2023

    Xiaomi robot vacum mop 2 pro

    Dobrý deň , rok vysávač fungoval bez akejkoľvek chybičky a dnes po vyčistení prachového filtra ( nie prvý krát za ten rok :)) mi stále vypisuje že nieje naistalovany prachovy filter , ( je dnu vložený správne) resetovala som a už nejde ani pripojiť ani spustiť vysávač. Vieme mi pomôcť prosím Dakujem

    • Lukáš Špecialista 26. 9. 2023

      Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia podľa popisu v manuáli a vykonať výmenu filtra za nový. V prípade, že by ani potom nebolo možné robota spustiť, tak by bolo treba riešiť jeho reklamáciou.

  • Miloš 24. 2. 2023

    Robot sa po vysávaní odpojí od siete

    Dobrý deň, mám taký problém. Vysávač vysával normálne 2 mesiace. Minule sa sám odpojil od siete, po resete a po niekoľkých neúspešných pokusoch sa mi ho podarilo znova pripojiť k sieti. Vytvoril si mapu, povysával, začal sa nabíjať. Po nabití a odpojení od dokovačky opäť kontrolky blikajú a vysávač je odpojený od siete. Opäť ho nie je možné spárovať a zasa je potrebný reset. Prečo sa odpája o siete? So sieťou sa nič nerobilo.
    Ďakujem.

    • Martina Špecialista 24. 2. 2023

      Dobrý deň, nechávajte robota po celú dobu v nabíjacej stanici, aj keď je plne nabitý, môže to mať vplyv na neustále odpájanie.

      • Miloš 24. 2. 2023

        Počas 2 mesiacov sme ho používali 2x do týždňa, vždy keď dovysával a nabil sa, tak som ho odpojil od dokovačky. Následne napr. o 3 dni, som ho dal pred vysávaním nabiť. Robil som to tak zakaždým a ani raz sa neodpojil od siete.
        Nevidím zmysel toho, aby bol neustále v nabíjačke, ak ho použijem nanajvýš 2x v týždni.

        • Lukáš Špecialista 27. 2. 2023

          Dobrý deň, šlo o naše odporúčanie a radu čo by mohlo odpájanie spôsobovať. Pokiaľ by to nepomohlo, tak by bolo treba riešiť reklamáciou vysávača, pretože to samozrejme nie je zlučiteľné s plnohodnotnou funkcionalitou produktu.

  • Michal 23. 1. 2023

    Vysávač nemopuje

    Dobrý deň.
    Vysávač prestal mopovať. Asi dva mesiace mopoval bez problémov a zrazu vôbec nemopuje. Handrička je úplne suchá aj pri programe iba mopovanie.

    • Michaela 9. 11. 2023

      Dobrý deň, riešim ten istý problém? Podarilo sa vám to vyriešiť? vždy mám mopovanie na najvyššom stupni a ani po prestavení absolútne nemopuje.

    • Lukáš Špecialista 24. 1. 2023

      Dobrý deň, odporučíme vyskúšať zmeniť dávkovanie vody na najvyšší stupeň. Pokiaľ ani takto nebude robot dávkovať vodu, tak riešiť reklamáciou vysávača.

  • Mário 12. 12. 2022

    Zmena polohy vysávača

    Zdravím, chcel by som premiestniť vysávač alebo teda dokovaciu stanicu z jednej miestnosti do druhej. Treba znova vytvoriť mapu? Ďakujem

    • Lukáš Špecialista 12. 12. 2022

      Dobrý deň, v prípade premiestnenia stanice na iné miesto je potrebné vytvorenie novej mapy.

  • Ang 19. 5. 2022

    Robot bliká

    Dobrý deň
    Robota som dal do nabijacej stanici a stále po 12 hod. len bliká akoby sa stále nabijal.Nedá sa vôbec ani zapnúť. Ani reset nepomáha. V čom je prosim Vás problem?

    • Lukáš Špecialista 20. 5. 2022

      Dobrý deň, odporučíme vyskúšať vykonať reset robota, prípadne ho len na chvíľu vybrať z dobíjacej stanice a znova ho nechať nabíjať. Pokiaľ by sa nabíjanie nedarilo, tak by bolo treba riešiť reklamáciou.

Vložiť dotaz

Videli ste

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko