Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+

Dotazy pre Robotický vysávač a mop 2 v 1 Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+

Späť na detail

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Katarína 19. 3. 2024

    Nefunguje nabíjanie

    Dobrý den, vysávač máme 3 roky. Poslednú dobu mám pocit, že sa rýchlejšie vybijal a často sa vracal na dockinu- preto ma zaujíma, aká je životnosť batérie? Pretože aktuálne už nevysáva vobec....keď ho dám na nabijacku svieti pol minúty - minútu a zhasne a je už pár dní offline....pri normálnom nabíjaní vždy zaznela notifikácia že sa nabíja a potom normálne fungoval....Môže byť chyba v starej batérií? Alebo nabíjačke? Čo by ste poradili? Ďakujem.

    • Filipe Špecialista 20. 3. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Ano, zde je stoprocentní chyba v již opotřebované baterii. Doporučovali bychom zakoupit novou baterii a zaměnit ji za starou.

  • Alexandra 25. 11. 2023

    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+

    Dibry deň používam tento vysávač už rok a prestal mi pri mopovani mopovať … ma plnú nádržou aj správne nasadenú aj na aplikácii ukáže mapovanie ale nechce vypúšťať vodu kde môže byt problém dakujem

    • Veronika Špecialista 28. 11. 2023

      Dobrý deň, mohlo dôjsť k upchatiu čerpadla nádobky, tu odporúčame opakované prepláchnutie teplou vodou a následné spustenie na najvyšší prietok s mokrým mopom. Pokiaľ ani toto nepomôže, bude potrebné nechať robota odborne skontrolovať prípadne prečistiť. Krásny deň

  • Ondrej 22. 10. 2023

    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+

    Dobrý deň už asi 3ti rok pouzivam robot. Po naskenovaní priestory, uložení mapy, predelení atd. funguje spravne 3-5x a potom si vytvorí nejestvujuce predmety kt. zobrazuje na mape ako bodky a pohybuje sa zle. Nepomáha vyčistené senzorov len reset. Je to veľmi nepríjemné a prestáva to baviť. Čo sa dá robiť? Kde je asi problémy?

    • Lukáš Špecialista 23. 10. 2023

      Dob deň, bohužiaľ Vám takto nedokážeme povedať, v čom je chyba. Odporučíme vyskúšať vyhľadať servis tejto značky a riešiť servisnou diagnostikou. My Vám bohužiaľ servis tohto modelu nevieme poskytnúť.

  • Jozef 25. 12. 2022

    Vysávanie medzi miestnostami

    Dobrý deň
    Mám otázočku, ak mám mapu domacnosti rozdelenú podľa miestnosti. Medzi niektorými miestnosťami práve tu líniu ktorá rozdeľuje miestnosti asi 50 cm nepoupratuje. Mám Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro.
    Nikde pekne poprechádza tie prahy a niekde fak nechá cca 50 cm nepoupratované.

    • Martina Špecialista 29. 12. 2022

      Dobrý deň, pokiaľ má robot v ceste nejakú prekážku, nemusí na toto miesto zachádzať. Ďalej mu môže vadiť veľmi tmavý povrch podlahy, či prechod zo svetlej na tmavú. Skúste robota na toto miesto poslať manuálne cez mobilnú aplikáciu.

  • Zuzana 15. 12. 2022

    Zlý vysávač

    Dobrý deň,
    prosím Vás náš vysávač vôbec nevysáva. Keď ho zapnem nejde podľa mapy, vôbec nedôjde tam kam ho nastavím. Z daného miesta sa nedokáže vrátiť. Naráža do stien, vychádza hore na lišty, naráža do nábytku. Často zastaví pre nabíjačkou, tým pádom sa vôbec nenabije. Pošlem ho do spálne ale točí sa v kuchyni, nakoniec zastaví a vybije sa. Dali sme ho už reklamovať, iba aktualizovali systém. Teraz je už po záručnej dobe, čiže ho už reklamovať nemôžeme. Máme ho dva roky. Absolútne nie sme spokojní. Viete prosím poradiť ?

    • Lukáš Špecialista 15. 12. 2022

      Dobrý deň, odporučíme skontrolovať či nie sú nejaké nečistoty v okolí laserového snímača a resetovanie robota. Pokiaľ by nepomohlo, tak jedine skúsiť vyhľadať nejaký servis tejto značky.

  • JanHa 10. 11. 2022

    Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro+ - nezvysáva pod pohovkou

    Dobrý deň. Viete mi prosím poradiť, že prečo nevysáva (ani neumýva) pod pohovkou? Pohovka je na 11cm nožičkách, takže zmestiť sa tam zmestí. Ani reset máp nepomohol, ani keď ja som mu v aplikácií určila, že tam ma vysávať, tak tam nejde :-( máme ho zatiaľ týždeň a zatiaľ je to jedno VEĽKÉ sklamanie.

    • Martina Špecialista 10. 11. 2022

      Dobrý deň, ak sa v tejto časti robot stretáva s veľmi tmavým povrchom, alebo prechodom zo svetlej farby na tmavú, môže mať problém.

      • JanHa 10. 11. 2022

        Ďakujem za odpoveď. To bude na 100% tým - tmavá sedačka zo spodnej strany. Dá sa s tým niečo robiť?

  • Monika 20. 8. 2022

    Náhradný filter

    Dobrý deň!
    Do vysávača sme vložili nový filter. Zdá sa, že je vložený správne. Napriek tomu vysávač hlási, že mu chýba filter aj nádoba na smeti. Nepomohlo ani celkové reštartovanie vysávača. Viete mi prosím poradiť v čom by mohol byť problém. Ďakujem

    • Martina Špecialista 22. 8. 2022

      Dobrý deň, pokiaľ má vysávač stále problém a nepomohol ani jeho reset, odporučili by sme reklamáciu.

  • Renata 7. 8. 2022

    Zastavuje

    Máme Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro,
    stále sa nám vypína. Máme ho tretí deň, prvý deň bol ok. Ale od včera nám začal blbnúť. Najskôr sa točil akoby nevedel kde je a kam má ísť a teraz sa asi po minúte vypne hoci je dostatočne nabitý, kde môže byť problém?

    • Martina Špecialista 9. 8. 2022

      Dobrý deň, poradili by sme vykonať reset robota. Následne skontrolujte, či pod jedným z kolies nie je zaseknutá nejaká nečistota, či sú senzory zo spodnej strany robota čisté, prípadne ich očistite. Keby nepomohol reset robota a správal sa stále rovnako, odporučili by sme ho reklamovať.

  • Roman 3. 7. 2022

    Mi robot vacuum mop 2pro+

    Dobrý deň. Mám vysávač mop 2pro+ A ani za svet nechce vysávať pri stene. Drží si odstup tak 10 cm. Ako ho prinútiť upratovať pri stene? Dakujem

    • Martin 9. 10. 2022

      Podarilo sa vám problém vyriešiť prosím vás?

    • Martina Špecialista 11. 7. 2022

      Dobrý deň, pretože robot je vybavený určitými senzormi, ktoré zaznamenávajú prekážky, môže sa stať, že v prípade vyhodnotenia prekážky či nejakého predmetu sa robot zastaví niekoľko cm pred ním. Môžete robota naviesť manuálne za pomoci mobilnej aplikácie, ak budete chcieť upratať nejaké vynechané miesto.

      • Miroslava 17. 7. 2022

        Dobrý deň, ten istý problém máme aj my. Vysáva 10 cm od steny a tak isto nezájde ani ku kuchynskej linke. Aj po manuálnom navedení na vynechané miesta si drží odstup cca 10 cm a nepovysáva manuálne označené miesta.

        • Šimon 16. 8. 2022

          Dobrý deň,
          rovnaký problém máme asi po mesiaci používania, najskôr vysával aj pri stene. Robot pred stenou niekoľko cm vyhodnotí prekážku a zaznamená ju aj do mapy. Problém pretrváva aj po resete mapy a robota. Novú mapu ale už naskenuje s odstupom od steny.
          Máte na to nejake riešenie alebo reklamácia?
          Ďakujem, pekný deň.

          • Martina Špecialista 16. 8. 2022

            Dobrý deň, pokiaľ nepomohol ani reset robota a nové mapovanie, odporučili by sme zaslanie na reklamáciu.

            • Martin 25. 9. 2022

              Dobrý deň rovnaký problém mám aj ja vysávač vôbec nezachadza ku krajom zanecháva tam špinu cca 8cm od kraja po celom byte chcem sa opýtať je možné že to vyrieši aktualizácia? Prípadne existuje niekto komu to tento typ vysávača nerobi? Aby som predišiel zbytočnej reklamácii ....

              • Martina Špecialista 26. 9. 2022

                Dobrý deň, poradili by sme vykonať reset robota. Potom spustite nové upratovanie a kontrolujte, ako sa robot správa. Pokiaľ sa v niektorom mieste nachádza prekážka, alebo je tu napríklad odraz slnečných lúčov, môže s tým mať robot problém.

  • Ing. Rudolf Rehák 26. 5. 2022

    Dotaz

    Je možné ako ND zakúpiť nádobku na vodu? Keďže Andrea schop zamietol reklamáciu s tým, že treba používať destilovanú vodu (hoci to v návode nie je uvedené) som nútený nádržku kúpiť ako ND. Je možné ju zakúpiť a kde?

    • Jakub 13. 6. 2022

      Môže niekto reagovať? Tak isto mám problém s nádobkou a potrebujem kúpiť novú. Ďakujem

      • Martina Špecialista 14. 6. 2022

        Dobrý deň, bohužiaľ k tomuto modelu nie je dostupné náhradné príslušenstvo ani diely.

        • jakub 14. 6. 2022

          Neexistuje prosím na to ani žiadna alternatíva?

          • Michal Špecialista 14. 6. 2022

            Dobrý deň, bohužiaľ o žiadnej alternatíve nevieme. Možno tak skúsiť čínske marketplace, ale pri tomto modeli akokeby Xiaomi nepočítalo s predajom náhradných dielov.

  • Ing. Rudolf Rehák 26. 5. 2022

    Rada

    Prosím o radu:
    1. Vysávač pri mopovaní vypúšťa málo vody, pričom v nádobke na vodu je dostatok vody, nádobka a filter sú čisté,
    2. Používam prevarenú vodu, mám používať inú?
    3. Aké napätie má čerpadielko na vodu v nádržke na vodu.

    • Martina Špecialista 26. 5. 2022

      Dobrý deň, poradili by sme pomocou mobilnej aplikácie zmeniť prietok vody na vyššiu intenzitu. Prevarená voda sa odporúča v prípade, že máte v domácnosti veľmi tvrdú vodu. Ďalej je možné používať vodu destilovanú. Informácie o napätí čerpadla (vodnej pumpy) bohužiaľ výrobca neuvádza.

  • Jozef 12. 5. 2022

    porovnanie

    Dobrý deň, prosím Vás ktorý model by ste si vybrali vy? Xiaomi Mi Robot Mop 2 Pro alebo 2 Pro +.
    Pokiaľ viem je tam rozdiel v navigacií
    Pro - LDS,
    PRO+-3D vizuálna navigácia.
    Mopovanie Pro - s vibráciami v tvare Y (lepší účinok)
    Pro + bez vibracií rovno
    Čo sa týka výdrže to ma moc netrápi.
    Bude sa vysávať iba byt.
    Ďakujem za Vašu odpoveď

    • Martina Špecialista 12. 5. 2022

      Dobrý deň, lepším variantom je model Mop 2 PRO, robot je schopný uložiť viacero máp upratovania. Ďalej má tiež vyšší sací výkon a v prípade mopu je možné zvoliť mopovanie do písmena Y, ako píšete.

      • Igor 21. 6. 2022

        Sací výkon majú rovnaký.

  • Dominik 2. 5. 2022

    Pripojenie

    Dobrý deň chcem sa informovať ako spojiť Xiaomi vacuum mop 2 pro + s dvomi zariadeniami. Chcem využívať vysavac na svojom zariadení a tak isto chcem aby vysavac vedela ovládať aj polovička cez svoj mobil. Ďakujem

    • Martina Špecialista 3. 5. 2022

      Dobrý deň, aplikáciu je možné stiahnuť na viac mobilných zariadení, avšak robota je možné ovládať vždy iba z jedného účtu.

      • T 20. 8. 2022

        Robota je mozne zdielat v inom telefone a aj ovladat samostatne.V aplikacii sa to da nastavit v polozke Share device.

  • Jana 24. 4. 2022

    Prekážky

    Dobrý deň,
    prosím vás, je normálne, že vysávač si často “vymýšľa” prekážky a teda povysáva zle? Ide o Xiaomi Vaccuum mop 2 pro+. Často sa stane že až na tretí raz povysáva dobre, vyutieram mu vždy všetky kamery.. neviem, či ho reklamovať, alebo si len zvyknúť, že som si zle vybrala.. ďakujem za odpoveď

    • Martina Špecialista 25. 4. 2022

      Dobrý deň, vždy záleží na rozložení a veľkosti daného priestoru. Ide prevažne o úzke uličky, alebo stiesnený priestor, kde môže mať problém s orientáciou a pohybom. Pokúste sa vykonať reset robota a keby problémy s upratovaním aj naďalej pretrvávali, kontaktujte nás a riešili by sme ďalej.

  • Mária Pištejová Šnajderová 30. 3. 2022

    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+ vs Roborock S6 MaxV

    Dobrý deň, potrebovala by som poradiť, ktorý z týchto dvoch modelov by ste odporúčali do rodinného 2 podlažného domu Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+ alebo Roborock S6 MaxV. Ako laik sa neviem rozhodnúť. Ďakujem za odpoveď.

    • Martina Špecialista 30. 3. 2022

      Dobrý deň, do rodinného domu by sme sa prikláňali k modelu S6 MaxV. Robot je schopný mapovať viacero podlaží, vytvoriť viacero máp upratovania, lepšie sa orientuje v priestore a detekuje prekážky. Navyše má aj detekciu kobercov, čo je určite vhodné pre miestnosti s kobercami.

  • Tibor 26. 2. 2022

    Xiaomi mop 2+

    Dobrý deň chcem sa poradiť mám mi robot Vacum-Mop2 pri prvej mape nedokončíl mapu na druhý deň zašiel pod sedačkou a tam sa len točil dookola dostal pokyn do stanice zašiel a tak isto asy try krát opakoval tu istú chybu dakujem

    • Katarína 3. 4. 2022

      Tiež som rozhorčená že nevojde pod sedačku, jeho predchodca lacnejší v pohode slapal všade

    • Katrin Špecialista 26. 2. 2022

      Dobrý den, pro uložení mapy je nutné robota spustit z dobíjecí základny přes aplikaci a robot zde taktéž musí nepřerušovaně úklid dokončit. Jakmile úklid přerušíte přenesením robota či zastavením, robot si mapu neuloží. Ujistěte se prosím, že se nejedná o tento případ. V případě potíží nás kontaktujte na naší zákaznické lince. Krásný den

  • Radovan 12. 2. 2022

    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+ mapa

    Dobry den, vysavac som pustil cca 5 krat aj s mopom aj bez a stale mi mapu nahra ale iba na modro nedokazem si rozdelit miestnosti ako mam postupovat ? Mal som starsi model ale po prvom vysavani mi hned farebne rozdelil byt a mohol som si upravit nazvy a rozlozenie. Ako mam postupovat ?
    Dakujem za info

    • Martina Špecialista 14. 2. 2022

      Dobrý deň, na uloženie a rozdelenie mapy je nutné, aby robot dokončil celé upratovanie a zašiel späť do stanice. Pokiaľ je robot v priebehu upratovania prenesený či je upratovanie prerušené, mapa upratovania sa neuloží a robot si pri ďalšom upratovaní tvorí mapu novú. Uistite sa, že toto nie je tento prípad a ozvyte sa znova, keby nie.

      • Martina 6. 5. 2022

        Dobry den, chcem sa spytat. Mam xiaomi mop 2. Chcela som si ulozit mapu miestnosti ale ako citam tak to nieje možne, pokial vysavac prenasam. Mame vysoke prahy, takze mi neprejde vsetky miestnosti, musim ho preniest. Takze mapu si nijako neulozim? Ďakujem

  • Jakub 19. 1. 2022

    Ktoré sú najvyššie a najnovšie triedy

    Chcem sa spýtať ktoré sú najvyššie a najnovšie triedy xiaomi? Bude nejaká novinka v roku 2022 co vychádza a bude sa predávať? Keby ste mi postupne napísali od top vysávača (tri typy). Tiež či je niektorý starší model lepší ako novší?

    • Martina Špecialista 20. 1. 2022

      Dobrý deň, veľmi nás teší Váš záujem o robotický vysávač. Od značky Xiaomi sú momentálne najnovšie a najvýkonnejšie modely so samovyprázdňovacou stanicou.

      • Jakub 20. 1. 2022

        Viete mi povedať presne typy názvy pripadne top 3 aj poradie ďakujem

  • Gabriela 17. 1. 2022

    Nechce zmapovať celý byt

    Dobrý deň. Chcem sa spýtat ako postupovať keď mi nechce zobrať všetky miestnosti.
    Raz mi nezobral zachod ktorý je úzky( ma vchod 60cm) ale kupelnu s tým istym vstupom zobral. Ale po vyresetovani mapy zobral zas zachod ale kupelnu nie.
    A este ďalšiu izbu mi to nechce zmapovať. Vlezie tam len tak na polku vysavaca a hned vyjde.
    Izba je velká a priestranna vchod 80cm. Žiaden prah len prechodova lišta.
    A do tretice vôbec nechce vyjst na koberec ktorý je tenký(ziaden vysoký vlas) mám pocit že ho vníma ako prekážku.Vôbec neviem čo s ním. Ďakujem za odpoveď

    • Martina Špecialista 18. 1. 2022

      Dobrý deň, pokiaľ robot nie je schopný pokryť celkovú plochu upratovania, bolo by nutné rozdeliť upratovanie na viac častí. V prípade koberca môže byť problém s čiernou farbou, alebo s prechodmi z tmavej farby na veľmi svetlú. Robot tieto prechody môže vyhodnotiť ako prekážku.

      • Michaela 23. 1. 2022

        Krásny deň
        Robot nevie ísť podľa vytvorenej mapy
        Neustále naráža
        Chodí mimo mapu
        Nevie sa vrátiť do stanice
        Reset ani vytvorenie novej mapy nepomohlo
        Byt mame priestranný bez kobercov a zbytočných veci čo by mu mohli byt prekážkou
        Dakujem za odpoved

  • Milan 6. 1. 2022

    Rozdelenie miestností

    Dobrý deň,
    mám Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro + prvý krát som dal povysávať celý dom. Nechal som otvorené všerky dvere aby sa dostal do každej mistnosti. Aplikácia mi ukazuje jednu velkú mapu. Ako sa dá rozdeliť na jesnotlivé miestnosti? Dá sa v mape nastaviť aby vysával napríklad len jednu miestnosť?

    • Martina Špecialista 6. 1. 2022

      Dobrý deň, pokiaľ bude robot upratovať stále rovnaký priestor, v mape si môžete pomocou mobilnej aplikácie uložiť napríklad zakázané zóny upratovania, alebo virtuálnu stenu. V prípade, že robota prenesiete do inej miestnosti, alebo poschodia, vytvára si opäť novú mapu.

  • Martin 6. 1. 2022

    Roborock s6 alebo mop pro 2+?

    Dobrý deň. Chystám sa kúpiť xiaomi robota do telocvične. Aké sú rozdiely medzi xiaomi roborock s6 a xiaomi mi robot vacuum mop pro 2+? Bude sa využívať v telocvični, prevažne len vysávanie. Jeden sektor má cca 150m2 a potom ďalšie sú menšie, cca 3x po 20m2, kde ho budem musieť zakaždým preniesť. Ktorý by ste mi odporučili? Neviem sa rozhodnúť, ešte aj cena je takmer rovnaká. Ďakuje pekne

    • Martina Špecialista 18. 1. 2022

      Dobrý deň, v tomto prípade by sme určite odporučili robotický vysávač s laserovou navigáciou, teda model Roborock S6 maxV. Aj čo sa týka prenášania robota do iných miestností, tento model zvládne uložiť viac máp upratovania.

  • Martin 2. 1. 2022

    Mopovanie voda/voda s čistiacim prostriedkom?

    Pozdravujem,
    Máme Mi robot vacuum Mop P.
    Pri mopovaní je možné do nádoby na vodu (kombi nádobky- prach a voda) pridať aj kvapku čistiaceho prostriedku?

    • Martina Špecialista 5. 1. 2022

      Dobrý deň, do nádobky na vodu by sa mala použiť iba čistá voda. V prípade, že máte vo vašej domácnosti tvrdú vodu, odporúčame vodu prevariť alebo používať destilovanú vodu. Čistiaci prostriedok môžete aplikovať buď na mopovaciu utierku, alebo priamo na podlahu, ale už nie do nádobky.

  • Martina 29. 12. 2021

    Nemapuje celý byt

    Dobrý deň, chcem sa opýtať, prečo náš Xiaomi mirobot vacuum mop pro nevie zmapovať celý byt... Príde do obývačky, zmapuje 1/4 a ide preč, tak isto postupuje v každej miestnosti a aj na chodbe... Spustili sme ho zmapovať byt už 3x a stále robí to isté a nescanuje byt ďalej. Po doprataní sa vrátil nabiť (čakali sme, že pôjde dopratať to, čo nechal tak) a ostal v stanici akoby mal hotovo no nebolo to tak, 2miestnosti ostali nepovysávané. Ako ho prinútiť aby popratal všetko? Scanuje byt pri každom prataní? Vie si aktualizovať mapu aj časom alebo tam kde doteraz nešiel tak už ani nepôjde? Ďakujem za odpoveď.

    • Martina Špecialista 29. 12. 2021

      Dobrý deň, pokiaľ má robot problém s upratovaním celého priestoru, pravdepodobne mu v tom niečo bráni. Buď môže ísť o nejaký úzky priestor, alebo mu v ceste stojí nejaká prekážka, cez ktorú sa nie je schopný dostať. Akonáhle bude mať robot celkový priestor otvorený bez akýchkoľvek prekážok, mal by byť schopný všetko povysávať.

  • Stanka 28. 12. 2021

    Mapa

    Dobrý deň, ja by som sa chcela opýtať ako si vytvorím mapu, lebo mi to nie je celkom jasné. Vysávač som pustila po byte, avšak prešiel jednu miestnosť a oznámil koniec upratovania, vrátil sa do stanice. Do ďalších miestnosti sa nedostal pretože nedokáže prejsť cez prah. Ako by som mala postupovať? Mala by som ho pri prahu pozastaviť a cez prah preniesť alebo čo mám robiť ? Ďakujem za odpoveď

    • Martina Špecialista 28. 12. 2021

      Dobrý deň, pokiaľ sa jedná o vysoký prah, ktorý robot nie je schopný prejsť, je nutné robota cez prah preniesť, a potom opäť spustiť upratovanie.

  • Jakub 24. 12. 2021

    3v1

    Dobrý deň, prosím kde nastavím aby som mohol len vysávať bez mopovanie. V aplikácii to nikde nevidím ide o xiaomi vaccum pro 2. Ďakujem
    Stále mi len vysáva a zároveň mopuje.

    • Martina Špecialista 27. 12. 2021

      Dobrý deň, ak si prajete iba vysávať, odpojte mopovaciu podložku a nenaplňujte vodu do nádobky. Potom bude robot iba vysávať.

      • Jakub 27. 12. 2021

        Nedá sa to vypnúť v aplikácii ako pri iných modeloch?

        • Lukáš Špecialista 27. 12. 2021

          Dobrý den, robot přechazí automaticky do režimu mopování po připnutí mopovací podložky, toto bohužel v aplikaci nelze nastavit. 

  • Monika 29. 11. 2021

    porovnanie

    Dobrý deň, ktory by ste odporucili? Rowenta RR7447WH Explorer Serie 60 - white alebo
    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+?hladám smart vysávač do bytu 80m2 a aby vosiel aj pod gauc cize nieco do 8,5cm vysky…. ak mate aj iny tip budem rada dakujem za odpoved

    • Lukáš Špecialista 29. 11. 2021

      Dobrý deň, model Mop 2 pro+ je síce nižší, ale máme skúsenosti s tým, že vyžaduje väčší priestor na to, aby pod prekážku zašiel. Preto odporúčame zvoliť práve najnižší model na trhu, a to je Vami vybraný model od Rowenty, prípadne máme dobré skúsenosti s modelom Symbo Xbot 5 PRO.

  • Marwk Sedlaček 13. 11. 2021

    Obstacle sensor error

    Prosím vás, kupil som si nový rob. vysávač xiaomi mi robot vacuum mop pro 2+,
    Po rozbaleni z krabice som postupoval podľa návodu. Vysávač som pripojil na siet wifi ale ako nahle som mu dal povel vysávať bud mechanicky tlačidlo alebo cez app tak sa od dokovacej stanice posunie max 30cm a okamžite vyhlási chybu (obstacle sensor error) senzor som očistil handričkou ako je v návode ale chyba sa neopravila. Takto ani neviem ako vysávač funguje . Prosím o radu ako odstrániť chybu.
    Ďakujem.

    • Lukáš Špecialista 15. 11. 2021

      Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota a pokiaľ nepomôže, tak riešiť reklamáciou u svojho predajcu. V prípade, že bol vysávač zakúpený u nás, tak postupujte podľa popisu na našich webstránakch.

      • Marek 15. 11. 2021

        Reset som uz vykonal viac krat ale chyba stale rovnaka.

  • Roman 9. 11. 2021

    Viacpodlazny dom.

    Dobry den,
    doterajsi firmware neposkytuje viacpodlaznu mapu. Predchadzajuci model (Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop) ju casom dostal ako firmware update. Je mozne pouzivat tento model (Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+) aj vo viacpodlaznom dome (nejako nudzovo)? Alebo nie je ziadna moznost?
    Dakujem.

    • Lukáš Špecialista 10. 11. 2021

      Dobrý deň, tento model nemá možnosť uloženia viacerých máp a ani nemáme informáciu o tom, že by mala byť možnosť pridaná. Robot je možné používať vo viacerých podlažiach, ale vždy dôjde k premazaniu mapy.

  • Zoltan 30. 10. 2021

    Robot

    Dobry den, podla vas ktory je lepsi model vavuum cleaner mop 2 pro + alebo roborock s5 max?

    • Lukáš Špecialista 30. 10. 2021

      Dobrý den, model S5 MAX je vhodný do vícepodlažního domu s běžnou členitostí. Pokud máte členitější jednopodlažní dům/byt, tak doporučím spíše model Mop Pro 2+. Má přesnější 3D navigaci oproti laserové u modelu S5 MAX.

  • Ján 30. 8. 2021

    Mi Robot Vacuum MOP 2 PRO+

    Dobrý deň, ako je to so servisom zariadenia v prípade poruchy? Na základe skúsenosti viem, že tieto modely nie sú servisované na Slovensku spoločnosťou VSP Data, ktorá sa hradí tým, že nespadajú do oficiálnej distribúcie pre SK. Znamená to, že vysávač je určený pre iný trh? Kde sa teda servisuje?

    • Lukáš Špecialista 30. 8. 2021

      Dobrý den, pozáruční servis na robotické vysavače značky Xiaomi bohužel zatím není zajištěn v Čechách ani na Slovensku. Pokud se jedná o záruční opravu, tak tu Vám samozřejmě poskytneme. 

  • Eva 28. 8. 2021

    Xiaomi vakuum mop 2pro+

    S tymto vysavacom mozem robit ake ukony?Mozem aj len umyvat, ked nepotrebujem vysavat?

    • Lukáš Špecialista 30. 8. 2021

      Dobrý den, u tohoto modelu můžete buď poouze vysávat nebo vysávat a mopovat zároveň. Pouze mopovat u tohoto modelu nelze, můžete pouze snížit sací výkon na minumum. 

  • Vladimír 22. 8. 2021

    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+

    Aký je rozdiel v Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+ a Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro ? Teda bez toho pluska?

    • Lukáš Špecialista 23. 8. 2021

      Dobrý den, v nabídce máme pouze model Mop 2 Pro+, o modelu Mop 2 Pro nemáme žádnou informaci a nemáme jej ani v nabídce. 

  • Tomas Novak 11. 8. 2021

    Kompatibilita

    Chcel by som sa opýtať. Či sedia náhradné filtre a postarané čistiace kefy a hlavná kefa aj z xiaomi mi robot vacuum mop pro, keďže som nikde nenašiel príslušenstvo resp. Náhradné kefy a filtre

    • Lukáš Špecialista 11. 8. 2021

      Dobrý deň, príslušenstvo nie je kompatibilné. Xiaomi zatiaľ neposkytuje žiadne príslušenstvo k tomuto modelu.

      • Ivan 15. 9. 2021

        Dobrý deň,
        máme záujem o tento model, ale trochu ma prekvapila Vaša odpoveď, o dostupnosti príslušenstva.
        Ak budeme niečo potrebovať (napr. bočné kefy, hlavnú kefu, filter ...) ako sa k nim vieme dostať ?
        Ďakujem za info.

        • Martina Špecialista 15. 9. 2021

          Dobrý deň, bohužiaľ k tomuto modelu nie sme schopní zabezpečiť a objednať náhradné príslušenstvo pre jeho nedostupnosť. Je možné, že niečo v budúcnosti bude, ale najbližší pol rok s tým radšej nepočítajte.

  • Michal 1. 8. 2021

    Nádržka na vodu

    Je nádobka na vodu súčasťou balenia pre výrobok 104185?

    • Lukáš Špecialista 2. 8. 2021

      Dobrý deň, nádobka je súčasťou tela robota, takže áno, je v balení.

Vložiť dotaz

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko