Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

Xiaomi Roborock S5 Max - white

Dotazy pre Robotický vysávač Xiaomi Roborock S5 Max - white

Späť na detail

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Dominika 18. 4. 2024

    Vymazana mapka

    Dobrý deň,
    rada by som sa opýtala, či sa viem nejaký spôsobom dostať späť k omylom vymazanej mapke domu. Keďže máme prahy, museli sme vysávač dosť pracne a náročne nechať zmapovať dom do 1 mapky a bolo by to veľmi komplikované robiť nanovo.
    Ďakujem!
    Pekný deň,
    D.

  • Peter 6. 12. 2023

    Neposiela správy

    Dobrý deň.
    Mám nastavené vysávanie v určitú dobu. Vysávač mi posielal správy o začatí a ukončení vysávania. Odrazu ich prestal posielať a neviem to obnoviť. Teraz neviem či vysaval alebo nie. Ako to mám urobiť aby ich zase posielal?

  • Ivana 8. 10. 2023

    Robot neumýva

    Dobrý deň, robot neumýva, po spustení ohlási "check water tank". Nádoba je naplnená, robot v záruke.
    Ďakujem

    • Lukáš Špecialista 9. 10. 2023

      Dobrý deň, odporučíme očistiť kontakty ako na nádobke, tak aj na robotovi. Pokiaľ by toto nepomohlo, tak bude treba riešiť reklamáciou vysávača.

  • Lenka 1. 10. 2023

    35 % a odchádza sa nabíjať..

    Dobrý deň,
    Vysávač pri 35 % odchádza do nabíjačky , pravdepodobne to bude opotrebovaná batéria? Máme ale predĺženú záruku na 5 rokov, je možné ho preto reklamovať alebo nám reklamáciu neuznajú a musíme batériu zakúpiť samy?
    Ďakujem

    • Lukáš Špecialista 2. 10. 2023

      Dobrý deň, v tomto prípade sa určite odporučíme obrátiť priamo na spoločnosť, u ktorej máte predĺženú záruku zakúpenú. Bude záležať na daných podmienkach zmluvy o predĺženej záruke, ale väčšinou sa táto záruka na kapacitu batérie nevzťahuje.

  • Gabriel 9. 5. 2023

    Problém

    Dobrý deň,chcem sa spýtať mám vysávač roborock S5...pred pol rokom som menil baterku pretože už vysávač nezvládol naraz povysávať celý dom, vždy sa musel ísť dobiť a potom pokračoval...po výmene baterky to bolo o niečo lepšie ale teraz mám znovu problém a to že ak je vybitý nejde sa dobiť ako predtým (zahlásil battery is low...)a po dobytí nepokračuje vo vysávaní...TERAZ ZOSTANE NA MIESTE A UPLNE SA VYPNE ...musím ho zobrať na nabíjačku,zapne sa úvodná melódia a zahlási charging...žeby to bola opäť batéria či čo stým môže byť?ďakujem za odpoveď

    • Lukáš Špecialista 9. 5. 2023

      Dobrý deň, podľa popisu to naozaj vyzerá opäť na pokles kapacity batérie a odporučili by sme batériu skúsiť reklamovať u svojho predajcu

  • Adriana 8. 4. 2023

    Mopovanie

    Dobrý deň,nemam zatial nainštalovanu aplikáciu a chcela by som spustit mopovanie.Viem to aj bez aplikacie? Ďakujem

    • Lukáš Špecialista 11. 4. 2023

      Dobrý deň, mopovanie by sa malo spustiť automaticky po naplnení zásobníka vodou a pripevnení mopovacej podložky s textíliou.

  • Kika 18. 2. 2023

    Čiastočne mopovanie

    Dobry den,
    Mop nam odtaciatku mopuje nie celou plochou mopu ale len tou strednou častou. Teda ked sa pozriete do svetla na zmopovanú podlahu, vidíte 5 cm pas zmopovaný a vedla 5 cm pás nezmopovamy. Kde by mohol byt problem,? Mop mame prichytený urcite dobre. Ako keby to nevedelo mop pritlacit celou plochou, alebo nefungujú bočné trysky? (Ak ich tam je viac? ) dakujem

    • Martina Špecialista 20. 2. 2023

      Dobrý deň, mopovaciu textíliu je dobré pred použitím trošku navlhčiť, následne sa bude voda dostávať na celú plochu utierky od prostriedku, kde sú trysky. Ďalej skúste v mobilnej aplikácii nastaviť vyšší prietok vody.

  • Veronika 23. 1. 2023

    Slabsie vysavanie

    Dobry den, v poslednom case som si vsimla, ze niekedy je handricka na mope extremne plna chumacov prachu (ako ked mokrou handrou prejdete po dlho neutieranom nabytku). Najprv som si myslela, ze je to z dovodu dlhsieho nevysavania, ked sme boli mimo a satie bolo na Balanced. Cize asi nestihal vysavat. Avsak, stalo sa mi to aj po vysavani obden a aj pri vysavani na Turbo. vysavac mam len rok.

    • Martina Špecialista 23. 1. 2023

      Dobrý deň, toto sa môže stať, ak pustíte vysávanie spoločne s vytieraním naraz a robot neupratuje pravidelne v nejakom intervale (najlepšie 2-3x do týždňa)

      Odporučili by sme teda najprv vysávať a potom dodatočne púšťať mop. V aplikácii skúste nastaviť vyšší prietok vody a vyšší sací výkon. Ďalej skontrolujte mopovaciu utierku, či nie je už dosť opotrebovaná a poprípade ju vyčistite od všetkých nečistôt, alebo vymeňte za novú.

  • Veronika 19. 12. 2022

    Neustála hláška o obnoveni nastavenia po 5min.

    Prosim Vás o radu. Dnes som resetovala Roborock a neustále mi hovorí hlásku o "obnoveni nastavení po 5minutach..." Nereaguje na nic.
    Dakujem

    • Martina Špecialista 20. 12. 2022

      Dobrý deň, skontrolujte, či po Vás aplikácia nevyžaduje novú aktualizáciu. Ak áno, urobte ju. V prípade, že by problémy aj naďalej pretrvávali, skúste aplikáciu preinštalovať a znovu napárovať na robota.

  • Jana 14. 12. 2022

    Hláška zablokovaný filter

    Dobrý deň. Opätovne aj po výmene nového filtra mi vysávač hlási blokovaný filter-nádobka na odpad je prázdna ani v kefach nie je nič zaseknuté, no vysávač zpomalí rýchlosť. Nemôže byť problém s nejakým sensorom?
    Vopred ďakujem

    • Martina Špecialista 14. 12. 2022

      Dobrý deň, skúste vykonať ešte reset robota. Ďalej skontrolujte v mobilnej aplikácii opotrebovanie jednotlivých dielov - nájdete pod položkou Maintenance. Pokiaľ to bude nutné, položky jednotlivo resetujte.

      • Jana 14. 12. 2022

        Super-ďakujem. Áno v maintenance boli tieto časti už po odporúčanej životnosti.

  • michal 15. 8. 2022

    roborock s5max

    dobry den, mam problem s roborock s5 max pri cisteni sa v polke pomyselnej priamky zacne tocit dookola a potom pokracuje dalej. primly po ktorych prechadza nie su symetricke. senzory som skusal cistit dakujem

    • Martina Špecialista 16. 8. 2022

      Dobrý deň, poradili by sme ešte vykonať reset robota a nové načítanie mapy. Pokiaľ ani to nepomôže, odporučili by sme robota reklamovať.

  • Veronika 12. 7. 2022

    Samovolne meni poziciu doku

    Dobry den. Po spusteni aplikacie je na mape dok aj robot kde je umiestneny. Po zaslani upratat zonu alebo do miestnosti vyjde z doku zahlasi positioning a dok aj vysavac je na mape zrazu v inej miestbosti
    Dok je odvzdy na tom istom mieste a nemenilo sa jeho stanovisko. Dakujem za odpoved
    Nema este ani rok.

    • Lukáš Špecialista 12. 7. 2022

      Dobrý deň, odporučíme vyskúšať reset robota do továrenského nastavenia a vykonať nové mapovanie priestorov.

  • jana g 17. 1. 2022

    ukoncil cinnost :)

    Dobry den, po dvoch rokoch proste prestal vysavac fungovat, nereaguje na nic... viete mi poradit minimalne servisne stredisko? dakujem

    • Lukáš Špecialista 18. 1. 2022

      Dobrý deň, podľa popisu by mohol byť problém v batérii - odporučíme vyskúšať jej výmenu. O žiadnom pozáručnom servisnom stredisku bohužiaľ nemáme informáciu – jedine vyskúšať hľadať na internete.

  • Michal 3. 1. 2022

    Prechod medzi izbami

    Dobry den.
    Chcem sa spytat ci tento vysavac prejde aj prah vysoky 2cm
    Ak nie aky by ste popripade doporucili
    Dakujem za vasu odoved

    • Martina Špecialista 5. 1. 2022

      Dobrý deň, po odskúšaní môžeme povedať, že robot zvládne prejsť aj prekážku do výšky 2 cm.

  • Eva 20. 12. 2021

    Dvojité vysavanie

    Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať.
    Náš vysávač prechádza miestnosť dvakrát, ako keby zľava doprava a potom kolmo na tento smer, čiže ako keby zhora dole. Takto prejde všetky miesta vlastne dvakrát. Robí to ale len v dvoch miestnostiach, nastavený je jeden cyklus umývania. V čom môže byť problém. Ďakujem.

    • Martina Špecialista 21. 12. 2021

      Dobrý deň, pokiaľ robot mopuje jedno miesto dvakrát, skontrolujte, či nemáte nastavené zónové čistenie. V prípade, že žiadne čistenie konkrétnej oblasti nie je nastavené, poradili by sme vykonať reset Wi-Fi robota. Skúste tiež nastaviť inú intenzitu prietoku vody pri mopovaní.

      • Natália 13. 2. 2022

        Dobrý den, mam ten istý problem. Vysavac vysava dva krat, ked jazdi vytvori mriezku. To robi iba v jednej miestnosti, v ostatnych povysava iba na 1x. Ide iba o vysavanie bez mopovania. Hladala som, ci tam nieje funkcia na dvojite vysavanie, ale nenasla asom, viete poraidt. Dakujem

        • Martina Špecialista 15. 2. 2022

          Dobrý deň, áno, táto možnosť dojitého upratovania v mobilnej aplikácii je, ale vzťahuje sa na celkový otvorený priestor. Nie je možné zvoliť iba jednu miestnosť, kde by robot začal dvojité upratovanie. Poradili by sme vykonať reset mapy.

  • Zuzana 30. 10. 2021

    Mop nemopuje

    Dobrý deň,
    Po nejakom čase používania vysávač nemopuje. Vysávač sa tvári, že mopuje, ale v skutočnosti nemopuje. Skúšali sme aj reset do továrenských nastavení. Po prvom resete to pomohlo, ale následne už nie.
    Ďakujeme za každú radu.
    S pozdravom,
    Zuzana

    • Martina Špecialista 1. 11. 2021

      Dobrý deň, poradili by sme zvoliť v nastavení aplikácie vyšší prietok vody. Pokiaľ to nepomôže, skontrolujte odvzdušňovacie otvory v nádobke, či nie sú upchaté a poprípade ich vyčistite.

      • Zuzana 7. 12. 2021

        Dobrý deň, prietok máme nastavený na najvyšší stupeň, skontrolovali sme odvzdušňovacie otvory a sú čisté a priechodné. Opäť sme aj skúsili reset do továrenských nastavení. Vysávač bez zmeny, ďalej nemopuje. Ďakujeme. Zuzana

        • Lukáš Špecialista 13. 12. 2021

          V tomto prípade odporučíme riešiť reklamáciou robota u svojho predajcu.

  • Chupáčová Chupáčová 15. 3. 2021

    Dobry den vysavac sa mi nedokaze rozbehnut ked zapnem vysavanie vsetko islo v poriadku . Teraz zacne fucat stehinky sa tocia ale stoji na mieste a zhasne.

    • Lukáš Špecialista 15. 3. 2021

      Dobrý deň, odporúčame urobiť reset do továrneho nastavenia podľa manuálu. Ak nepomôže, bude potrebné reklamovať u svojho predajcu.

      • Jitka 15. 3. 2021

        Ďakujem za odpoveď skúšala som, nepomohlo riešim už reklamáciu

  • Michal 27. 11. 2020

    Viacero poschodí

    Dobrý deň, zvládne vysávač viacero poschodí? Dokáže si ich uložiť? Ďakujem.

  • Holsa 15. 11. 2020

    Nárazník v laserovej navigačnej veži

    Dobrý deň chcem sa informovať ci je
    Roborock S5 Max model roku 2020 s Nárazníkom v laserovej navigačnej veži

  • Holsa 15. 11. 2020

    Nárazník v laserovej navigačnej veži

    Dobrý deň chcem sa informovať ci je
    Roborock S5 Max model roku 2020 s Nárazníkom v laserovej navigačnej veži

    • Martina Špecialista 16. 11. 2020

      Dobrý den, robot díky laserové navigaci detekuje překážky a předměty, kterým se dostatečně vyhne. Díky digitálnímu nárazníku nenaráží do nábytku.

Vložiť dotaz

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko