Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 8:00—16:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.sk
02 / 205 103 00
Po-Pia 8:00—16:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.





Vaše dotazy
Vložiť dotaz
František 1. 5. 2025
Problém s LIDAR
Dobrý deň, mám Roborock Max 6 V už asi 3 roky a teraz začal hlásiť chybu LIDAR senzora. Robot je dezorientovaný, točí sa a po pár sekundách hlási spomínanú chybu. Senzor sa normálne točí, optiku som čistil, ale nepomohlo. Tiež som si všimol, že po ručnom vložení robota do nabíjacej stanice sa vôbec nezačne nabíjať - chvíľu tam stojí, potom cúvne, otočí sa a opäť hlási chybu LIDAR.
Skúšal som aplikovať výrobné nastavenia, ale taktiež nepomohlo. Vyzerá to asi na servis, však?
Ďakujem za odpoveď
Reagovať
Dobrý deň,
Podľa všetkého ide skutočne o poruchu LIDAR senzora, najčastejšie spôsobenú jeho poškodením alebo zlyhaním elektroniky – aj napriek tomu, že sa fyzicky točí. Chyba v nabíjaní môže súvisieť s celkovou dezorientáciou robota v priestore, prípadne s ďalšou internou poruchou.
Ak už nepomohlo ani resetovanie na továrenské nastavenia a senzor bol dôkladne vyčistený, odporúčame robot odovzdať do servisu, kde odborníci vykonajú diagnostiku a opravu.
S úctou,
Robotworld.sk
Reagovať
Anna 28. 2. 2023
problém s mopom
Dobrý deň, od istého času sa nezvlhčuje mop. Vody je v nádržke dostatok, ale vôbec sa nedostáva na handričku.
Reagovať
Dobrý deň, odporučíme skontrolovať nastavenia v aplikácii a prípadne zvýšiť dávkovanie vody. Pokiaľ by nepomohlo, tak by bolo treba riešiť reklamáciou u svojho predajcu.
Reagovať
Jozef 10. 1. 2022
Problem s bocnou kefou
Dobry den. Vysavac roborock S6max. Pri vysavani zahlasil problem s bocnou kefou (pocas vysavania), nevsimol som si ci od zaciatku cyklu alebo pocas... dokoncil vysavanie cca 30 min a potom som ocistil bocnu kefu. Aj urobil reset. Pristroj vycisteni a pri novom spusteny kefa nejde iba ak ju troska prstom potocim tak naskoci a pracuje dalej.
Mohlo sa nieco poskodit pri tom vysavani ked nastal problem a dovysavalo nam prizemie?
Dakujem za odpoved
Reagovať
Dobrý deň, odporučíme ešte raz bočnú kefku vybrať a skontrolovať, či je riadne nasadená - utiahnutá. Pokiaľ bude robot ďalej nefunkčný, tak bude treba riešiť reklamáciou.
Reagovať
Vložiť dotaz