Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

Xiaomi Viomi SE

Dotazy pre Robotický vysávač a mop 2v1 Xiaomi Viomi SE

Späť na detail

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Jan 29. 5. 2023

    Xiaomi Viomi se

    Dobry den,po 1,5 rocnom pouzivani ( bezproblemovom) mi zacal robit chybu,ze ho poslem vysavat,on sa rozbehne,ale dojdw vzdy na jedno miesto,kde sa vypne. Zastavi motor a zhasne. Bateria ma 90 % a dnes som ho resetoval a nahraval nove mapy. Neviete mi poradit?

    • Lukáš Špecialista 30. 5. 2023

      Dobrý deň, žiaľ podľa popisu správania robota ho odporučíme reklamovať u svojho predajcu.

  • Martin 6. 1. 2023

    Poškrábaný kryt laserového radaru

    Dobrý den, koupil jsem si robotický vysavač VIOMI SE, při prvním zapnutí mi vjel pod nábytek a poškrábal se kryt laserového radaru. Je to jen estetická záležitost nebo to může mít vliv i na správný chod robota? Děkuji.

    • Martina Špecialista 6. 1. 2023

      Dobrý den, robot má detekci překážek. Pravděpodobně tedy tento prostor vyhodnotil jako dostatečný. Pokud není vyloženě poškozený laser uvnitř a škrábance jsou jen povrchové, na funkci vysavače by to nemělo mít žádný vliv.

  • Jana 9. 12. 2022

    problem s relokaciou

    Dobry den,
    prosim o radu. Poslednych niekolkokrat sa mi stalo, ze po spusteni Viomi SE sa po spusteni relokoval aj s dockinou na ine miesto na mape, ako realne bol a tym padom chodi zmatene a nie je mozne pouzivat map management. Vedeli by ste mi s tym, prosim, poradit?

    • Lukáš Špecialista 12. 12. 2022

      Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia a pokiaľ by nepomohlo, tak by bolo treba riešiť reklamáciou vysávača.

  • Bianka 20. 8. 2022

    Viomi V3

    Dobry den, potrebovala by som poradit. Vysavac z nicoho nic zacal chodit divne, zmatene...chcela som aby si spravil novu mapku, tak som dala ,,clear map,,. Pustila som ho nech si nanovo vytvori mapku no ak sa vrati do nab.stan.mapka sa neulozi. Vypise ze mam pockat kym sa mapka ulozi no ani po tom cakani sa mapka neulozi. Pustim ho zas a zas mapuje, aspon sa tvari tak. Uz som skusala vsetko ale nefunguje ani reset vysavaca. Keby som vedela ze to bude taky problem pre neho tak tu mapku nevymazujem. Dakujem

    • Martina Špecialista 22. 8. 2022

      Dobrý deň, ak bol robot spustený zo stanice a upratovanie je dokončené, tak pri zájdení do stanice by sa Vám mala mapa upratovania zobraziť v histórii. Poradili by sme prejsť históriu všetkých uložených máp a tie, ktoré nepoužívate, vymažte. Keby problémy aj naďalej pretrvávali, odporučili by sme reklamáciu.

  • Monika 15. 5. 2022

    Viomi 3

    Dobrý deň, Viomi 3 máme rok išiel bez problémov. Posledný mesiac každý deň v ten istý čas začne sám od seba hovoriť starting to charge. Skúšala som aj natvrdo resetovať no nepomohlo. Viete mi s tým poradiť?

    • Martina Špecialista 16. 5. 2022

      Dobrý deň, ak nepomohol reset robota, skúste odinštalovať aplikáciu a znova nainštalovať.
      V prípade, že budú Vaše problémy aj naďalej pretrvávať, odporučili by sme reklamáciu.

  • Anton Majdulík 14. 3. 2022

    Samočinné odpajanie od wi-fi

    Dobrý deň, keď robot "Xiaomi-Viomi SE" nepoužijem asi sedem dni, tak sa sam odpojí od WI-FI a samozrejme nemôžem ho ovládať cez aplikáciu. opätovné pripojenie mi robí veľký problém lebo všetka komunikácia robota vrátane návodu je v angličtine, ktorú neovládam vôbec (môj vek 81r.). Pokial je pripojený a pacuje tak som s jeho činnosťou veľmi spokojný.
    Ďakujem za radu a pomoc.

    • Lukáš Špecialista 14. 3. 2022

      Dobrý deň, pokiaľ nie je robot používaný, tak odporúčame ho ponechať v dobíjacej stanici a robot by mal byť stále pripravený na upratovanie, a napojený na wi-fi. Ako je to vo Vašom prípade?

      • Anton Majdulík 14. 3. 2022

        Robot je stále v nabíjacej stanici keď nepracuje. Ak niekto ma nejakú fintu aby sa to nestávalo alebo ako rychlo obnoviť pripojenie. Ďakujem

        • Martina Špecialista 15. 3. 2022

          Dobrý deň, v prípade, že problémy aj naďalej pretrvávajú a nepomohol ani reset Wi-Fi robota a továrenské nastavenia, odporučili by sme reklamáciu.

  • Evka 14. 1. 2022

    Dobrý deň. V posledné dva týždne mám problémy s vysávačom a aplikáciou. Robot má naskenovanú svoju mapu, ktorú doteraz normálne dodržiaval. Mám tam nastavené aj wirtual wall a zakázané územia. No z ničoho nič si na určitých miestach začal ako keby znova skenovať v určitom bode mapu a celá mapa v aplikácii sa ako keby posunula a pod iným uhlom sa tá istá miestnosť znova naskenovala. V aplikácii mi tiež ukazuje úplne inú polohu vysávača. Nepomohlo ani preskenovať novú mapu - v istom bode spravil znova to isté a celá nová mapa bola zasa zlá, odinštalovať aplikáciu a ani resetovať vysávač. Vedeli by ste mi s tým poradiť?

    • Martina Špecialista 14. 1. 2022

      Dobrý den, pokud byl robot zakoupen u nás, poprosíme Vám o zaslání čísla objednávky nebo prodejního dokladu. Předem děkujeme.

      • Evka 15. 1. 2022

        Číslo objednávky: 1821018778

        • Martina Špecialista 17. 1. 2022

          Dobrý den, děkujeme za doplnění. Prověříme celou situaci s funkčností.

  • Maroš 21. 11. 2021

    Xiaomi Viomi SE

    Ahoj, kúpil som u Vás tento vysávač, je úplne super.Mám však jednu otázku.Urobil som dve mapy vysávania na dve poschodia domu.Do jednej mapy by som chcel doplniť ešte jednu miestnosť, ale neviem to v aplikácii doplniť.Pridal som napr.priestor vysávania, aj ho povysávalo, ale v tej mape to nezostane uložené

    • Gabriel 26. 12. 2021

      Mam ten isty problem. Pomial viem tento pristroj by mal podporovat smart mapovanie. Ale aj ked novy priestor objavi , po navrate do docku ho neulozi do mapy. Pomohla by nejaka rada.

      • Martina Špecialista 28. 12. 2021

        Dobrý deň, na uloženie novej mapy je nutné robotovi zadať nové skenovanie. Tým sa mu automaticky začne vytvárať nová mapa upratovania a po dokončení upratovania sa mapa ukladá do histórie. Je dobré, aby robot daný priestor prešiel aspoň 2x po sebe.

        • Gabriel 28. 12. 2021

          Problem nie je s vytvorenim novej mapy .
          Ja potrebujem dokoncit mapovanie priestoru v izbe, ktoru uz objavil, ale nepresiel celu. Ked ho tam poslem teraz, povysava len ulozenu cast aj napriek tomu, ze si naskenuje novy priestor v danej izbe ( je sedo vyznaceny na mape ) po navrate do docku tento priestor neulozi.

          • Martina Špecialista 28. 12. 2021

            Dobrý deň, pokiaľ to bude možné, poprosili by sme Vás o zaslanie screenu z aplikácie, ako sa Vám mapa ukladá. Vopred ďakujeme.

  • Evka 20. 11. 2021

    Xiomi viome se

    Dobry den, neukazuje v aplikacii mapu, ak ju aj ukaze nevidim nazvy jednotlivych miestnosti, spravila som reset robota, odinstalovanie apky, stale nic.

    • Lukáš Špecialista 22. 11. 2021

      Dobrý deň, odporučíme ešte raz vykonať reset robota a pokiaľ by nepomohlo, tak vyskúšať počkať do ďalšej aktualizácie aplikácie, či sa problém nevyrieši, prípadne by bolo treba riešiť reklamáciou robota.

  • Miro 6. 10. 2021

    prislusenstvo

    Dobrý deň
    Chcel by som sa spýtať, či je možné k tomuto modelu u vás kúpit aj prislušenstvo.Pri iných modeloch máte uvedené príslušenstvo, ale pri tomto modely nie.
    Ďakujem

    • Michal Špecialista 6. 10. 2021

      Dobrý deň, bude to možné čoskoro, ak všetko dobre dopadne, môžeme predbežne potvrdiť do konca tohto roka.

  • Silvia 9. 9. 2021

    mapy poschodí

    Dobrý deň, v popise je písané uloženie až 5 máp. Mám poschodový dom, chcem sa spýtať či si zapamätá mapy poschodí a keď ho vynesiem na poschodie bez základne bude sa dať vybrať mapa 2 poschodia? Ide mi o to že potrebujem v tých mapách nastaviť no-go zóny . Ďakujem.

    • Martina Špecialista 14. 9. 2021

      Dobrý deň, ak robota prenesiete na poschodie, stačí len v nastavení máp zadať robotovi vytvorenie novej mapy - My Map - potom vyberiete + (I am a multi floor apartment, create a new floor map). Tým sa Vám začne vytvárať nová mapa poschodia, ktorá sa uloží ihneď po dokončení upratovania, kde by robot mal zájsť pri tomto prvom upratovaní do stanice, aby sa mapa uložila. Potom už nemusíte prenášať stanicu, iba si v aplikácii zvolíte príslušnú mapu.

      • Katarína 24. 11. 2021

        Dobrý deň, takže prvý krát ho musím na poschodie vyniesť aj so stanicou?

        • Martina Špecialista 24. 11. 2021

          Dobrý deň, pre uloženie mapy vrchného poschodia sa odporúča preniesť na prvé upratovanie aj dobíjaciu stanicu. Akonáhle bude mapa upratovania uložená, potom už nie je nutné stanicu aj s robotom prenášať, iba si zvolíte príslušnú mapu upratovania.

          • Katarína 26. 11. 2021

            Ďakujem za odpoveď, ešte som chcela vedieť, či aplikáciu k jednému vysávaču môžem mať vo viacerých telefónoch? Ďakujem

            • Lukáš Špecialista 26. 11. 2021

              Dobrý deň, áno, je to možné.

  • Marcela 2. 9. 2021

    Xiaomi Viomi SE

    Dobry den,
    je mozne pouzivat vysavac aj bez Wi-fi?
    Dakujem.

    • Lukáš Špecialista 2. 9. 2021

      Dobrý deň, možno použiť aj bez wi-fi - spustiť manuálne tlačidlom na tele robota, ale nastavenie a ovládanie sa vykonáva len cez aplikáciu (prostredníctvom wi-fi).

      • Timotej 6. 2. 2022

        Dobrý deň , chcem sa opýtať ale cez aplikáciu môžem ovládať vysávač aj keď budem na dovolenke v Turecku alebo v práci? Ďakujem pekne za odpoveď s pozdravom a úctou.

        • Katrin Špecialista 7. 2. 2022

          Dobrý den, vysavač je nutné mít spárovaný s domácí wi-fi a následně jej můžete ovládat odkudkoliv. Krásný den

  • Marcela 2. 9. 2021

    Xiaomi Viomi SE

    Dobry den,
    prosim Vas o informaciu, ci tento roboticky vysavac ma aj nadobku iba na prach, a teda ci moze iba vysavat, a ked sa zmenit nadobka na 2 v 1, tak bude aj vysavat aj mopovat.
    Dakujem.

    • Lukáš Špecialista 2. 9. 2021

      Dobrý deň, nádobka je len 2v1, ale ak nepripojíte mopovaciu podložku, tak bude robot len vysávať.

  • Ján 30. 8. 2021

    Dokovacia stanica

    Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, z akého dôvodu musí byť dokovacia stanica umiestnená pri stene tak, aby bol po stranách voľný priestor aspoň 0,5m. Môže byť umiestnená v rohu miestnosti? Za odpoveď ďakujem.

    • Patrik 25. 12. 2021

      Dokovaciu stanicu mám v rohu a funguje to úplne bez problémov.

    • Lukáš Špecialista 31. 8. 2021

      Dobrý den, umístění dobíjecí základny, je jedna z nejdůležitějších věcí, pro správné fungování robota. Pokud by základna byla umístěna v rohu nebo na špatně dostupném místě, tak by si robot nevytvořil správně mapu, jeho úklid by nemusel být správný a špatně by se do základny vracel. Základnu doporučujeme umístit dle návodu od výrobce. 

Vložiť dotaz

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko