Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

Roidmi EVE Plus - white

Dotazy pre Robotický vysávač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus - white

Späť na detail

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Simona 26. 4. 2024

    Samovolne vypinanie

    Dobrý deň, robot sa pri vysavani sam uplne vypne a neda sa zapnut stlacenim, ale musim ho dat do stanice. Bateriu ma plne nabitu. Skusali sme ho restartovat a nepomohlo to. Vedeli by ste nam piradit?

  • Ondrej 28. 3. 2024

    Farebné prevedenie

    Dobrý deň,
    existuje aj varianta v čiernej farbe?

  • Radim 31. 1. 2024

    Mopovanie

    Dobrý deň, pri nastavení mopovania je mop stále suchý...v čom môže byť problém?

    • Lukáš Špecialista 31. 1. 2024

      Dobrý deň, odporučíme skontrolovať v aplikácii nastavenie dávkovania vody a nastaviť ho na najvyššiu hodnotu. Pokiaľ by ani takto robot vodu nedávkoval, tak by bolo treba riešiť jeho reklamáciou.

  • Andrej 9. 1. 2024

    Mopovacia tkanina

    Kde kúpim mopovaciu tkaninu na Xiaomi Roidmi EVE Plus?

  • Svetlana 16. 12. 2023

    Offline

    Dobrý deň, Roidmi Eve Plus sa po bezproblémovom fungovaní dostal do režimu offline. Ako ho znovu dostať do chodu? Na tvrdý reštart nereaguje

    • Lukáš Špecialista 18. 12. 2023

      Dobrý deň, odporučíme robota nechať nabiť v nabíjacej stanici, a potom ho skúsiť resetovať stlačením všetkých troch tlačidiel po dobu cca. 15 sec. Ak by nepomohlo, tak by bolo treba zaslať na reklamáciu. V prípade pozáručnej závady môžete zaslať k nám na servisnú diagnostiku.

      • Viktor Hulek 28. 4. 2024

        Dobrý deň, robotický vysavač nám z ničoho nič vypol a na aplikacíi vypíše:Start when you are away from the.., skúšali sme aj reštartovať, ďakujem za radu.

  • Lenka 13. 12. 2023

    ROIDMI EVE abnormal fan

    Dobry den,
    Robot po vymene baterie tyzden super vysaval, kapacita baterie je po vysavani uplne v norme. Dnes po vysati podlahy sa do doku uz nevratil, vybehla hlaska ABNORMAL FAN. Je tichy, rotuju mu iba bocne kefy, inak sa nehybe.
    Vysavac uz nie je v zaruke, ako postupovat? Dakujem.

    • Lukáš Špecialista 13. 12. 2023

      Dobrý deň, v tomto prípade odporučíme riešiť zaslaním robota na servisnú diagnostiku. Viac info na https://www.robotworld.sk/servis

  • Adriana Neufeldova 13. 11. 2023

    Vyprázdňovanie v doku

    Vysávač sa po návrate do doku nevyprázdňuje. Vymenili sme vrecko, raz sa vyprazdnil a zahlasil chybu 18 "Dust bag is full". Vyčistili sme vyprazdňovací kanál, vymenili vrecko a znovu sa raz vyprazdni a zahlasi "Dust bag is full". Po vybratí a znovu vrátení toho isteho vrecka znovu sa raz vyprazdnil a znovu zahlásil chybu 18. Je to chyba čidla? Je nutné reklamovať výrobok?

    • Lukáš Špecialista 14. 11. 2023

      Dobrý deň, podľa popisu závady bude treba riešiť reklamáciou vysávača aj s nabíjacou stanicou.

  • Zuzana 28. 1. 2023

    problem - water pump open circuit

    Dobrý deň,
    po krátkejdobe používania (cca 1 mesiac), vysávač prestal fungovať. Najprv napíše 'water pump open circuit' a následne 'radar speed error' , potom len zastane a už sa nepohne. Volala som na reklamácie, kde mi poradili reset zariadenia. Resetovať sa dá len wifi pripojenie, čo som urobila, ale situácia sa hneď opakovala. Po resete wifi a zapnutí tlačidla štart na vysávači (bez prepojenia s aplikáciou) vysávač ide. Vysávač bol kupovaný cez Váš e-shop a som veľmi sklamaná. Bol spustný asi 10x a už je problém. Ak ho budem musieť posielať na reklamáciu, bude to stáť ďalšie ,nie malé výdavky, tak by som požadovala aspoň refundáciu prepravných nákladov alebo vyzdvihnutie formou zvozu. Prosím o spätnú reakciu.
    Ďakujem

    • Lukáš Špecialista 30. 1. 2023

      Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia. Ten sa vykoná stlačením všetkých troch tlačidiel na robote zároveň po dobu cca. 10 sekúnd. Pokiaľ by toto nepomohlo, tak by bolo naozaj nutné riešiť reklamáciou vysávača.

  • Robo 23. 11. 2022

    Abnormálny chod

    Dobrý deň,
    vysávač s rok a pol starou batériou a aj po výmene batérie za novú dokáže vysávať iba cca hodinu, kým ukazovateľ batérie neklesne na cca 40%. Potom sa bez varovania vypne a už nejde zapnúť. Po odnesení do nabíjacej stanice sa nabije, naštartuje systém a oznámi, že wifi bola resetnutá. V aplikácii ukazuje: Device offline. Je potrebné znovu resetnúť wifi, ale to znamená stratu mapy izieb a zakázaných zón. V čom je chyba a ako sa dá odstrániť?
    Ďakujem
    Robo

    • Lukáš Špecialista 23. 11. 2022

      Dobrý deň, ťažko takto určiť v čom je chyba, ale podľa uvedených informácií je robot stále v záruke, tak odporučíme ho reklamovať u svojho predajcu.

      • Robo 23. 11. 2022

        Predajca je španielsky sklad Aliexpress. Oni mi napísali, že mám požiadať lokálny servis v Bratislave o diagnostiku a zistiť cenu opravy. Následne ich musím požiadať o schválenie a dať im kontakt na servis pre overenie. Dá sa toto realizovať cez vás? Resp. je v Bratislave lokálny servis pre Roidmi Eve plus?
        Robo

        • Lukáš Špecialista 23. 11. 2022

          Dobrý deň, požadovaný servisný úkon nie sme schopní zaistiť. Bohužiaľ o žiadnom servise v Bratislave nevieme. Odporučili by sme trvať na reklamácii u predajcu, prípadne nech Vám kontakt na servis zaistí on.

  • Peter 28. 7. 2022

    Nejde rovno

    Dobry den preco mi robot nejde rovno ale ide a po chvilke sa vrati a potom ide zas kus dopredu a o 5 stupnou do prava a naopak neviete preco alebo ako sa to da napravit mam ho len 2 den

    • Lukáš Špecialista 29. 7. 2022

      Dobrý deň, máte nasadený mop a robot zapnutú funkciu mopovania do Y. Túto funkciu je možné v aplikácii v prípade záujmu vypnúť.

  • Peter 19. 7. 2022

    pozáručný servis

    Dobý deň,
    chcem sa spýtať na pozáručný servis. robite? ak áno máte niake zberne miesto na SK, alebo treba poštou poslať ku Vám? Ďakujem

    • Lukáš Špecialista 20. 7. 2022

      Dobrý deň, pozáručný servis vykonávame iba na roboty zakúpené v našom e-shope alebo predané cez našu distribúciu. Ak nám pošlete sériové číslo, vieme Vám dať obratom vedieť.

      • Vladimir 12. 6. 2023

        Dobrý den, kde najdem seriove cislo robotvysavaca Xiaomi Roidmi Eve plus. Pri vyplnovani reklamacia mi ziadne cislo do Vasho formatu nesedi.

        • Michal Špecialista 14. 6. 2023

          Dobrý deň, neviem presne, čo myslíte pod tým "náš formát", ale sériové číslo robota nájdete na krabici, na faktúre alebo na tele robota pod QR kódom, ktorý keď zosnímate, zobrazí Vám ho.

  • Aneta 14. 7. 2022

    Virtuálna stena

    Dobrý deň. Prosím o radu ako nastaviť virtuálnu stenu. Dakujem. Aneta

  • Robo 10. 7. 2022

    Záručná oprava

    Dobrý deň,
    dá sa u vás riešiť záručná oprava aj keď bol vysávač kúpený cez Aliexpress?
    Koľko je záručná doba v takomto prípade?
    Robo

    • Lukáš Špecialista 11. 7. 2022

      Dobrý deň, je nám ľúto, ale reklamáciu je vždy nutné riešiť s predajcom. Vysávač zakúpený u iného predajcu u nás nie je možné reklamovať.

  • Pavol 10. 6. 2022

    Xaiomi problém s pripojením na telefon

    Dobrý deň.Mam roboticky vysavac Xaiomi eve plus a problém je v tom keď ho idem zapnúť cez telefón tak mi píše ze ho mam resetovat a znova pripojiť.toto sa mi opakuje príkazom zapnutí cez aplikáciu My home.Mozte mi prosím poradiť čo s tým?

    • Lukáš Špecialista 10. 6. 2022

      Dobrý deň, malo by stačiť preinštalovať aplikáciu, vykonať reset robota do továrenského nastavenia (pridržať všetky 3 tlačidlá po dobu cca. 10 s). Ak by to nepomohlo, tak vyskúšať aplikáciu Roidmi.

  • Lubos 8. 6. 2022

    Fan abnormal

    Dobrý deň
    Robot mi prestal fungovať . Pri zapnutí robota nezapne ventilátor je potichu a hneď vybehne hláška sweeping fan abnormal a je hotovo .
    Ako to spraviť ? Reklamácia ?

    • Martina Špecialista 9. 6. 2022

      Dobrý deň, pravdepodobne sa jedná o problém s motorom sania, odporučili by sme teda reklamáciu.

  • Lubo 18. 5. 2022

    Dobry den . Mam otazku ohladom robota . Po asi cca mesiaci upratovania mu zacalo sibat. Zo zaciatku normalne si spravil izbu a povysaval ako ma a teraz zacal chodit ako by nevedel kde je zacne sa tocit dokolecka alebo chodi haj buj po izbe . Kolecka som skontroloval ci su tam neni vlasy atd. Ocistil som vsetky senzori, aj odinstaloval aplikaciu a naistaloval ako od novoty a stale nic . Cim to moze byt ? Dakujem

    • Martina Špecialista 18. 5. 2022

      Dobrý deň, ak bola vykonaná kompletná kontrola, všetky senzory očistené a vykonaný aj reinštal aplikácie a robot stále vykazuje tieto chyby, bude bohužiaľ potrebná reklamácia.

  • Michaela 2. 4. 2022

    Nové skenovanie

    Dobry den,
    prosim Vas o radu. Pri jednom upratovani mi zblbla mapa. Dvere do izieb posunulo, v izbach su zakreslene steny, ktore tam realne nie su a robot ma problem trafit do izieb a izby nepovysava cele. Potrebovala by som, aby nanovo nadkenoval cele poschodie, len neviem v aplikacii Xiaomi Home najst funkciu vymazania mapy a opatovneho skenovania. Za radu vopred dakujem.

    • Veronika Špecialista 4. 4. 2022

      Dobrý deň, odporučíme Vám vykonať reset robota a aj aplikácie, a až potom vytvoriť novo mapu podlažia. Hlavná mapa sa Vám uloží tým, že robot vyjde zo stanice a upratovanie ukončí v stanici. Prípadne môžte skúsiť aplikáciu od výrobcu Roidmi, ktorá je v niektorých ohľadoch lepšia, aj keď má rozporuplné recenzie. Krásny deň

  • Veronika 22. 3. 2022

    Mopovanie a koberce

    Pekný deň prajem,
    nakoľko mám v dome niekoľko kusových kobercov, chcela by som sa touto cestou spýtať, že keď je zapnutá funkcia mopovania, či robot rozoznáva kusové koberce v miestnosti. Zároveň, či disponuje funkciou proti zamotávaniu vlasov. Ďakujem krásne!

    • Lukáš Špecialista 23. 3. 2022

      Dobrý deň, koberce robot sám nerozpozná, treba ich v aplikácii vyznačiť (virtuálnou stenou) a robot sa im potom pri funkcii mopovania vyhne. Funkciu proti zamotaniu vlasov robot nemá, ale nemáme skúsenosti, že by sa na kefe toho moc zachytávalo.

  • Marián 22. 3. 2022

    INŠTALÁCIA ROBOTA CEZ APLIKACIU OD A PO Z

    Dobrý deň.Kupil som vysávač Xiaomi Riodmi Eve Plus a velikou nevýhodou aplikácie Xiaomi Mi home a robota je všetko v Anglickom jazyku lebo nie každý človek sa učil cudzie jazyky. Velmi by pomohlo keby mala aplikácia slovenský alebo aspoň český jazyk.Myslim,že správnou aktualizaciou by sa dal zmeniť jazyk.Vedel by niekto ochotný túto aplikáciu Xioami Mi home preložiť do slovenčiny , všetky funkcie a dať sem link ktorý by si ľudia mohli stiahnuť s veľmi by to pomohlo všetkým ktorý neovládajú cudzie jazyky.Dufam, že sa niekto nájde kto bude ochotný to preložiť.Vopred ďakujem za snahu.

  • Vladimír 18. 3. 2022

    Speed radar error

    Dobrý deň. Počas mopovania vysávač stále hlási chybu Speed radar error. Chybu vyresetujem v aplikácií a mopovanie pokračuje. Vysávanie bez nainštalovaného mopu je v poriadku. Ďakujem za pomoc :)

    • Martina Špecialista 21. 3. 2022

      Dobrý deň, ak Vám robot hlási túto chybu, odporučili by sme radšej reklamáciu.

  • Timea 5. 2. 2022

    Nepúšťa vodu

    Dobrý deň, prosím Vás chcem sa spýtať, že kde môže byť problém, že pri nastavení mopovania aj s maximom vody je mop stále suchý. Vôbec nikde nie je nič mokré. Vysávač je úplne nový a toto bola prvá skúška. Pravdepodobne asi reklamovať ?
    Ďakujem.

    • Lukáš Špecialista 7. 2. 2022

      Dobrý den, doporučím ověřit, zda je nádobka ve vysavači spávně nasazená. Pokud bude problém přetrvávat, tak doporučím reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy. 

  • Petra 31. 1. 2022

    Vyprázdňovanie vrecko v doku

    Dobrý deň,
    chcem sa uistiť či má tento typ robota naozaj senzor na plné vrecko v dokovacej stanici? Máme ho už 6mesiacov a vysavame každé 2-3 dni rozlohu cca 45 m2. Za toto obdobie stále neprišla hláška na výmenu vrecka v doku a už sa mi zdá naozaj plné. Myslíte, že ho mám vymeniť aj bez hlásenia o naplnení vrecka?

    • Lukáš Špecialista 1. 2. 2022

      Dobrý den, ano, tento model má senzor a jakmile je pytlík plný, tak Vám přijde notifikace do aplikace. Pokud robot nehlásí notifikaci, tak doporučím zvážit reklamaci. 

  • PeterM 26. 1. 2022

    Prosba

    Dobry den.
    Prosim o radu.
    Po mesiaci bezproblemovej prevadzky zacal mat vysavac problem so zaparkovanim v dokovacej stanici.
    Najskor parkoval na viackrat, teraz uz dokovaciu stanicu nevidi, aj ked pride priamo k nej.
    Dakujem za radu.
    PeterM

    • Martina Špecialista 27. 1. 2022

      Dobrý deň, ak má robot problém so zájdením do dobíjacej stanice, poradili by sme skontrolovať a poprípade očistiť dobíjacie kontakty na robotovi, aj na stanici. Časom sa na kontaktoch usadí jemný prach či iná nečistota, a robot má potom problém s vyhľadaním a zájdením do stanice.

  • Magdaléna 17. 10. 2021

    Poschodir

    Dobrý deň, chcem sa opýtať, keď chcem používať vysavač na poschodí, či mám premiestniť aj nabíjaciu stanicu alebo len samotný vysávač, aby som mala obidve mapy v aplikácii.
    Ďakujem za odpoveď.

    • Lukáš Špecialista 18. 10. 2021

      Dobrý deň, nie je potrebné prenášať aj so stanicou. V aplikácii stačí zvoliť možnosť vytvorenia novej mapy.

      • Magdaléna 18. 10. 2021

        Dobrý deň, ďakujem za odpoveď. Skúšala som vysávať poschodie, preniesla som len vysávač, začal vytvárať novú mapu, ale prvá mapa prízemia mi zmizla. Ešte som na to neprišla, ako ich uložiť, ako dať novú mapu, skúšam odznova robiť mapu prízemia. Mám vysávač Xiaomi roidmi eve plus.

        • Martina Špecialista 18. 10. 2021

          Dobrý deň, ak chcete uložiť mapu prízemia a následne mapu poschodia, je potrebné v aplikácii zadať nové načítanie mapy - whole map - My map - + new floor plan.

  • Dorota 13. 10. 2021

    servis

    Dobry den, mam zaujem o tento roboticky vysavac, avsak by ma zaujimalo, kde je pre Roidmi Eve Plus pozarucny servis?

    • Martina Špecialista 14. 10. 2021

      Dobrý deň, pozáručný servis pre model Xiaomi Roidmi EVE Plus zaisťuje naša firma. Sme momentálne oficiálnym distribútorom pre túto značku.

      • Jaroslav 18. 7. 2022

        Dobrý den
        Síce mam vysávač v záruke , ale potrebujem druhu nadrzku , nakoľko som si ju sám poškodil . Viete mi pomôcť ?

        • Lukáš Špecialista 19. 7. 2022

          Dobrý deň, je nám ľúto, ale nádobku 2v1 v súčasnej dobe nemáme skladom. Naskladnenie očakávame za 2-3 mesiace.

  • Marek 16. 8. 2021

    Náhradná batéria

    Sú k robovysávačom Xiaomi Roidmi Eve Plus dostupné náhradné batérie?

    • Lukáš Špecialista 16. 8. 2021

      Dobrý den, bohužel náhradní baterie zatím nemáme v nabídce. Časem je do prodeje určitě zařadíme. 

  • Jozef 28. 7. 2021

    Nabíjanie

    Dobrý deň, je pravda že vysávač nie je možné nabíjať s namontovanou utierkou-mopom? Ďakujem.

    • radoslav 30. 11. 2021

      Vysavac mame asi 2mesiace a inak ako s namontovanym mopom sa este nenabijal, stanica ma kontakty na nabijanie zopar cm od podlahy, takze dotyk kontaktov s mopom alebo niecim mokrym je vyluceny!

    • Michal Špecialista 29. 7. 2021

      Dobrý deň, možné to je, ale z bezpečnostných dôvodov sa to neodporúča, resp. sa odporúča po mopovaní odobrať mop aj nádobku s mopom, tým pádom je dobré byť fyzicky pri tom a nepúšťať mopovanie vzdialeným prístupom.

  • Jozef 27. 7. 2021

    Vyprazdnenie nadobky na prach

    Dobrý deň, je možné nádobku na prach vo vysávači vyprázdniť aj ručne priamo do koša alebo je to možné urobiť len automaticky do väčšieho zásobníka na prach? Ďakujem.

    • Lukáš Špecialista 28. 7. 2021

      Dobrý deň, áno, je to možné, funkcia vyprázdňovania do stanice sa dá vypnúť.

      • Miroslav 6. 11. 2021

        Dobrý deň, chcem sa informovať ako sa dá vypnúť funkcia vyprázdňovania.

        • Miroslav 9. 11. 2021

          Po ukončení vysávania sa vysávač vyprázdni a po 2 min sa znova začne vyprázdňovať. Potom asi každých 5 min sa to opakuje. Stanica sa zapne na vyprázdňovanie aj keď tam nieje vysávač.

          • radoslav 30. 11. 2021

            Skusil by som vratit do tovaveni, snad sa chyba odstranirnych nasta

            • radoslav 30. 11. 2021

              Skusil by som vratit do tovarnych nastaveni v aplikacii, snad sa chyba odstrani..ak nie-reklamovat

          • Lukáš Špecialista 9. 11. 2021

            Dobrý deň, nejedná sa o štandardné správanie. Odporučíme vykonať reset robota podľa manuálu a ak nepomôže, riešiť reklamáciou u svojho predajcu.

        • Martina Špecialista 9. 11. 2021

          Dobrý deň, túto funkciu úplne vypnúť nemožno, pokiaľ bude zberný kôš robota zaplnený, automaticky po nabehnutí robota do stanice sa spúšťa samovyprázdňovanie. V mobilnej aplikácii je možné iba nastaviť interval pre vyprázdňovanie zberného koša.

  • Mária 19. 6. 2021

    Aplikácia

    Prosím, ktorú aplikáciu k tomuto vysavacu pouzivate? JA som z toho jeleň:-)

    • Lukáš Špecialista 1. 7. 2021

      Dobrý deň, možno použiť aplikáciu Roidmi alebo Xiaomi Home, voľba je na zákazníkovi. Môžete odskúšať obe, ale nie sú medzi nimi veľké rozdiely, čo sa týka funkcií.

  • Veronika 26. 4. 2021

    recenzie

    Dobrý večer,aké máte skúsenosti s týmto typom vysávača alebo akè sú jeho recenzie. Ďakujem

    • Klára Špecialista 27. 4. 2021

      Dobrý deň, vysávač som skúšala v domácnosti s dieťaťom a určite sa osvedčil ako skvelý pomocník. Najväčšou výhodou je čistiaca stanica, vďaka nej si vysávač nemusíte vôbec všímať (pokiaľ teda nepoužívate mop, ten je potrebné po každom upratovaní vyprať). Aplikácia funguje dobre, jediný problém mal s tým, keď som ho poslala upratať len jednu miestnosť na druhej strane domácnosti, nakoniec som ho premiestnila ručne a normálne upratal a vrátil sa späť do stanice. Rozvrhnutie miestností zvládol na jednotku, to sa stáva málokedy, a všetky funkcie fungovali tiež skvele (virtuálna stena, zakázané zóny, atď.)

  • PETER 6. 4. 2021

    POČET MÁP

    Chcel by som sa opýtať, koľko máp (pôdorysov) je možné pre tento vysávač zadať

    • Martina Špecialista 6. 4. 2021

      Dobrý deň, robot je schopný uložiť až 5 máp.

Vložiť dotaz

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko