Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

Roidmi EVE Plus - biela 3Doid Roidmi EVE Plus - biela Roidmi EVE Plus - biela Roidmi EVE Plus - biela

Predaj ukončený

Robotický vysávač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus - biela

96% 181 Recenzií 86% doporučuje

Tento produkt sa už nepredáva.
Odporúčame zvoliť nástupcu

Kód produktu: 104015

Príslušenstvo

Popis produktu

  • Ovládanie cez telefón - aplikácia v angličtine
  • Laserová navigácia
  • Funkcia mopovania a vysávania
  • Vysávač s hlučnosťou približne 50 - 65 dB
  • Samočinná stanica na vyprázdňovanie odpadu
  • Tri samostatné senzory na efektívne čistenie
  • Sací tlak do 2700 Pa
  • 18 snímačov na zabezpečenie navigácie v priestore
  • Algoritmus simultánnej lokalizácie a mapovania (SLAM)
  • Nádrž na vodu s účinnejším čerpadlom
  • Nastavenie intenzity mopovania
  • Automaticky sa dobíja a pokračuje v upratovaní presne tam, kde skončil
  • Vysokokapacitná 5200 mAh Li-Ion batéria
  • Presná laserová navigácia ako v aute Google
  • Maximálna plocha vysávania až 250 m²
  • Možnosť nastavenia zón upratovania a pomenovania miestnosti
  • 2 bočné kefy

Predstavenie robotického vysávača Roidmi EVE Plus

Ponorte sa do inteligentného upratovania s robotickým vysávačom Roidmi EVE Plus, ktorý okrem funkcie mopovania ponúka aj revolučnú samočistiacu stanicu na odpad. Vďaka sofistikovanej laserovej navigácii a saciemu tlaku až 2700 Pa si poradí s čistením celého radu povrchov vrátane tvrdých podláh a kobercov. Vysokokapacitná Li-Ion batéria s kapacitou 5200 mAh stačí na upratovanie až 250 m². Ak Xiao Roidmi EVE Plus nedokáže vyčistiť celý priestor, odíde do nabíjacej stanice, aby sa dobil, a potom pokračuje presne tam, kde skončil. Rovnako ako ostatné modely Roidmi môžete vysávač ovládať z mobilného telefónu, kde si môžete nastaviť napríklad plán vysávania, pomenovať miestnosti alebo nastaviť zóny upratovania.

Automatické vyprázdňovanie zberného koša

Nabíjacia stanica Roidmi EVE Plus slúži nielen na nabíjanie robota, ale aj na automatické vyprázdňovanie zberného koša do objemného 3 l vreca na odpad vo vnútri stanice. Do jednorazového vreca na odpadky vo vnútri stanice sa zmestí až niekoľko desiatok zberných košov robota. Jeho praktický dizajn zabraňuje úniku prachu a nečistôt späť do okolia. Mobilná aplikácia vás upozorní, keď je vrece na odpad plné. Samoprázdna stanica ROIDMI 2.0 má inteligentnú LED obrazovku. Zobrazuje stav batérie robota, stav nabíjania robota, upozorňuje, keď je vrecko na odpad plné, a slúži ako obrazovka s upozornením na poruchy.

Automatické vyprázdňovanie zberného koša

Výkonná laserová navigácia

Špičková laserová navigácia LDS Lidar mapuje priestor aj v úplnej tme. Vytvára a ukladá mapy vášho domu a pomocou vysoko presného algoritmu SLAM inteligentne plánuje vždy najefektívnejšiu cestu čistenia.

Výkonná laserová navigácia

Funkcia mopovania

Roidmi EVE Plus zvládne vysávanie a mokré umývanie súčasne. Vysávač má nádržku na vodu s objemom 250 ml a elektronicky riadené čerpadlo, v ktorom môžete nastaviť až 3 úrovne prietoku vody.

Dávkovací systém zabezpečuje presné a rovnomerné dávkovanie vody na mopovaciu tkaninu. Nemusíte sa obávať škvŕn od vody na podlahe. Pred prvým použitím však nezabudnite naplniť zásobník vodou a navlhčiť handričku.

Funkcia mopovania

Inteligentné mapovanie miestnosti

Vysávač dokonale mapuje priestor a miestnosť. Po uložení mapy môžete pomenovať jednotlivé miestnosti a prispôsobiť plán upratovania svojim potrebám.

Inteligentné mapovanie miestnosti

Upratuje tam, kde skončil

Ako majiteľ tohto robota sa nemusíte starať o celý proces čistenia. V prípade, že vysávač nevyčistí celý priestor na prvý pokus, odíde do nabíjacej stanice, aby sa dobil, a potom začne upratovať tam, kde skončil.

Upratuje tam, kde skončil

Dokonalá orientácia v akomkoľvek priestore

Každá domácnosť má špecifické usporiadanie izieb. Ako splniť očakávania všetkých zákazníkov? Vysávač má 18 hlavných senzorov, ktoré zabezpečujú navigáciu v priestore a starajú sa o to, aby sa 9,8 cm vysávač nezasekol napríklad pod nábytkom.

Dokonalá orientácia v akomkoľvek priestore

Vysoký sací motor

Model Roidmi EVE Plus je vybavený digitálnym bezuhlíkovým motorom BLDC, ktorý je tichší, spoľahlivejší, energeticky účinnejší a má dlhšiu životnosť ako bežné motory. Sací výkon takéhoto motora je až 2700 Pa, čo stačí na vysávanie prachu, vlasov a iných nečistôt.

Vysoký sací motor

Ovládanie prostredníctvom mobilnej aplikácie

Vďaka aplikácii Mi Home môžete naplánovať, kedy a ako často bude váš robotický pomocník vysávať, alebo mu dať jednorazový pokyn na vysávanie, aj keď ste práve v práci. Môžete tiež ovládať sací výkon a zobraziť trasu, ktorú vysávač počas práce prešiel, alebo nastaviť obmedzené zóny upratovania a pomenovať miestnosti podľa svojich predstáv.

Ovládanie prostredníctvom mobilnej aplikácie

Technická špecifikácia

  • Model: Roidmi EVE Plus
  • Farba: biela
  • Batéria: Li-ion
  • Maximálna plocha pokrytia: 250 m²
  • Kapacita batérie: 5200 mAh
  • Sací výkon: 2700 Pa
  • Hlučnosť: približne 65 dB
  • Rozmery: 35 x 35 x 9,8 cm
  • Hmotnosť: robot 3,6 kg, stanica 2,7 kg
  • Prevádzkový čas: až 180 minút
  • Možnosť mopovania: áno
  • Nádrž na vodu: áno
  • Objem nádoby na odpad: 300 ml
  • Objem nádržky na vodu: 250 ml
  • Filtrácia: filter typuHEPA
  • Podporované typy povrchov: všetky
  • Čas čistenia: áno
  • Zónové čistenie: áno
  • Wi-Fi: áno
  • Ovládanie telefónom: áno
  • Názov aplikácie: Mi Home - Android/iOS, Roidmi Android/iOS

Obsah balenia

  • Roidmi EVE Plus 1x Roidmi EVE Plus
  • Li-Ion 5200 mAh batéria 1x Li-Ion 5200 mAh batéria
  • Filter HEPA 2x Filter HEPA
  • Nabíjacia a samonabíjacia stanica 1x Nabíjacia a samonabíjacia stanica
  • Odpadová nádoba 2v1 na prach a vodu 1x Odpadová nádoba 2v1 na prach a vodu
  • Handrička na chemické čistenie 10x Handrička na chemické čistenie
  • Mopovacia tkanina 1x Mopovacia tkanina
  • Nástroj na čistenie 1x Nástroj na čistenie
  • Vrecko na odpad pre samoprázdnu stanicu 5x Vrecko na odpad pre samoprázdnu stanicu
  • Držiak mopu 1x Držiak mopu
  • Návod na použitie 1x Návod na použitie

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Jaroslav 26. 5. 2025

    Nepodarok

    Mam roidme eve plus uz som ho vieckrat reklamoval 4x dohromady 1x uznana 3x nebola lebo nebola zistena zavada
    Zakazdym som riesil rovnaku vec nesiel zapnut a nekomunikoval s aplikaciou po vrateni zo servisu. Zaujimave bolo ze aj v obchode bolo pred predajcom zariadenie spustené (resp. pokus o spustenie ) a bez reakcie. Prislo zo servisu a islo( vyjadrenie zavada sa neprejavila) tak som prisiel asi o 2 mesiace zaruky lebo neuznali chybu( raz sa ozvali zo servisu ze tam niekde chybaju skrutky ci som s to neotvaral. Odpoved: naco ? Co bys som tam asi mohol poriesit a hlavne ked je v zaruke.
    Takze ked sa zakazdym vratilo zo servisu asi po tyzdni K.O.
    Posledny krat uz som ho nestihol odniest do obchodu na servis lebo padla zaruka. Takze ak mate niekto podobnu skusenost ozvite sa. Vidim ze sa tu prejavujú často rovnaké zlyhania a servis aj ked spraví neuzna chybu a zaruka letí

    • anka Špecialista 27. 5. 2025

      Dobrý deň,



      chceli by sme sa informovať, či ste si uvedený produkt objednali priamo od nás.



      V našom systéme nevidíme žiadnu reklamáciu viazanú na vašu e-mailovú adresu.



      Ak ste produkt zakúpili u nás, prosíme vás o zaslanie čísla objednávky, aby sme mohli situáciu preveriť.



      Ďakujeme.


      • Marek 17. 8. 2025

        Rovnaku skusenost mam aj ja a RobotWorld reklamacia stala za prd...robot mi prisiel spat rozbity, krabica v top stave po odoslani znicena (bola v bublinkovej folii takze kurier ju nedotrhal) a vadu nespravili l3bo to nekryje zaruka a ine zvasty alevo,ze sa to neprejavilo atd.
        Najhorsia firma toto uz nikdy viac odtiaľto...jedine alza

        • anka Špecialista 18. 8. 2025

          Dobrý deň,



          ďakujeme za Váš komentár. Úprimne povedané, úplne sme nerozumeli všetkým detailom, ktoré ste uviedli. Radi by sme však preverili situáciu, ktorú spomínate.



          Prosíme Vás preto, aby ste nás kontaktovali priamo – buď telefonicky alebo e-mailom – a poskytli nám viac informácií.



          Ďakujeme za pochopenie.


  • Riso 4. 4. 2025

    vysáva iba na plný výkon

    Dobrý deň potreboval by som poradiť vysávač po zapnutí ide na plný výkon všetky filtre som vyčistil ale nepomohlo nereaguje ani na zmeny výkonu v aplikácií kde by mohol byť problém ? ďakujem

    • Francisc Špecialista 4. 4. 2025

      Dobrý deň,



      V prvom rade by sme vám odporučili skontrolovať, či je správne nasadený kryt hlavnej kefy. Ak problém pretrváva, môže byť potrebné vymeniť kefu za novú.



      Ak by ste mali ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.



      S pozdravom,

      Tím Robotworld


      • Juraj 14. 4. 2025

        Dobrý den počas vysavania zrazu prestal ísť vypol sa a nejde zapnúť na stanici stále svieti len kruh nič viac a vysavač vôbec nereaguje na nič

        • Iarko Špecialista 15. 4. 2025

          Dobrý deň,

          podľa popisu to vyzerá buď na softvérový zásek, alebo problém s nabíjaním. Skúste, prosím:

          - odpojiť vysávač aj stanicu z elektriky na pár minút,

          - znovu zapojiť a skúsiť reštartovať.

          Ak by nereagoval, bude asi potrebné preveriť ho v servise.

           

          S uctou,
          robotworld.sk

  • Tomáš 9. 3. 2025

    neukladá zmeny v aplikácii

    Dobrý deň, zhruba po 1 roku mi vysávač neukladá zmeny vykonané v aplikácii. Nastavím rozdelenie izieb a názov izieb v mape a po uložení je to neuložené. Rovnako aj nastavenie časovača vysávania - uložím a nie je to uložené... skúšal som reštartovať aplikáciu a reštart vysávača ale bez zmeny... nechystá sa aktualizácia aplikácie?

    • Katrin Špecialista 11. 3. 2025

      Dobrý deň, odporúčame skúsiť aplikáciu odinštalovať a znovu nainštalovať. Prípadne nás kontaktujte na našej zákazníckej linke. Prajeme pekný deň

  • Marko 1. 3. 2025

    Roidmi

    Dobry den.mame vysavac roidmi eve plus. Po zhduba 2 rokoch ma vysavac problem sa zaparkovat. Vojde do stanice vycisti sa povie ze sa nabija a vynde von otoci sa a zase zaparkuje to iste spravi aj niekolko krat a niekedy je potrebne ho tam dat rucne. Dake tipi?dakujem

    • Veronika Špecialista 3. 3. 2025

      Dobrý deň,
      odporúčame vyčistiť nabíjacie kontakty na robote aj v stanici, ďalej vyresetovať robota a dočasne premiestniť stanicu na iné viac otvorené miesto a vyskúšať nájazd do stanice s dobíjaním. Pokiaľ by všetko pretrvávalo, mohlo by sa jednať len o koniec životnosti batérie, kedy má poblém so zopnutím. Krásny deň

  • Iva 28. 1. 2025

    Roidmi EVE cc

    Dobrý deň máme tento vysvač pár dni v celku som spokojná no včera som zbadala vodu pod ním a aj podlaha bola už trochu napučana používame ho denne . Neviem čo sa stalo aj keď je nádržiach uzavretá tam kde sa nalieva voda tečie keď je vodorovno aj keď ju náklonom 90 stupňov

    • Veronika Špecialista 29. 1. 2025

      Dobrý deň,
      veľa by téct voda nemala, pokiaľ sa jedná iba o zbytkovú vodu, vytect trochu môže. V manuálu je uvedený postup jak nakládat s robotem během dobíjení, v případě nabíjení nebo nepoužívání se má mopovací modul sundat a voda vylít. Odporúčame dle toho postupovať. Ak sa jedná o väčšie množstvo vody, odporúčame aj servisnú prehliadku. Krásny deň

  • Slavo 27. 10. 2024

    Prestala fungovať aplikácia ROIDMI

    Prestala úplne fungovať aplikácia na vysávač.
    Po odinštalovaní a následnom stiahnutí z Obchod Play, nejde uskutočniť počiatočné prihlásenie, po zadaní mailu a stlačení SEND - "send failed" takže Vám nepríde verifikačný kód a nedostanete sa do aplikácie.
    Poprosím o radu ako sa pripojiť s vysávačom ROIDMI.
    Viem použiť aj inú aplikáciu?
    Alebo je to len krátkodobí výpadok aplikácie?
    Vopred ďakujme za radu.

    • Klára Špecialista 29. 10. 2024

      Dobrý den, jak píše pan Michal, stáhněte si aplikaci Mi Home, se kterou robot funguje také. Vyjádření od Roidmi prozatím nemáme a nevíme, proč a kdy aplikace bude u všech plně funkční. Hezký den

    • Michal 28. 10. 2024

      Rovnaký problém nastal minulý týždeň u nás doma a aj u svokrovcov. Rôzne telefóny, rôzne routre. Aplikácia prestala komunikovať s vysávačom.
      Dúfame, že je to len dočasné.

      • Michal 28. 10. 2024

        Podarilo sa nám ho rozchodiť cez aplikaciu Xiaomi Home. V obchod play sa ukázalo Mi Home (zelená ikona).

  • Ivan 7. 8. 2024

    Problém s Roidmi EVE plus

    Dobrý deň,
    máme vysávač Roidmi EVE Plus už asi 2,5 roka. Po zapnutí vysávania aj s plnou kapacitou batérie vysáva asi 3-4 minúty a potom sa vypne a ani nesvieti a nereaguje ako keby bol vypnutý. V aplikácii ukazuje stav batérie na cca 80% a plus s hláškou na telefóne "the sensor may be contaminated, please clear it before use". Je potrebné ručne odniesť vysávač do nabíjacej stanice aby vôbec zareagoval. Takto sa to opakuje dookola. Poprosím Vás o radu čo s tým. Ďakujem.

    • Veronika Špecialista 8. 8. 2024

      Dobrý deň,
      odporúčame vykonať reset robota, očistiť senzory proti pádu. Ďalej bude potrebné vymeniť batérie za novú, jedná sa o opotrebovanie kapacity batérie používaním. Krásny deň

  • Cyril 3. 8. 2024

    Problém pri vysávaní

    Dobrý deň, máme Roidmi rok a pol a fungoval skvele , lenže posledný týždeň vysávač povysáva zo 6 izieb 3 a násladne vypne sa a zhasne a nieje šanca ho zapnúť. Tak ho len dáme do stanice kde baterka ukazuje 60 % nabije sa. Aký je ďalší postup kedže na stroj je ešte záruka rok navyše.
    Ďakujem

    • Veronika Špecialista 6. 8. 2024

      Dobrý deň,
      ​​ odporúčame nechať robot si skontrolovať v servisnom stredisku, či je problém iba v batérii alebo v dobíjaní. Je potrebné poslať ako batériu tak robota na servisnú prehliadku. Krásny deň

  • Marián 2. 6. 2024

    Prvé zapnutie

    Dobrý deň,
    Je úplne nový ani raz nepoužitý
    Roboticky vysávač je nabitý na 100%
    Nereaguje na zapnutie.
    Nereaguje na resetovanie wifi , žiaden zvuk ani blikanie.
    Nereaguje na továrenské nastavenia (všetky tri tlačítka )
    Na reset tlačítko zhasne vypínač a rozosvieti sa.
    žiadna reakcia

    • Filipe Špecialista 6. 6. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě bude nejspíše nejideálnější vysavač vyměnit kus za kus/zaslat ho na reklamační prohlídku kvůli evidentní chybnosti výroby kusu. Hezký den.

  • Anna 17. 5. 2024

    Manuálne zapnutie

    Dobrý deň,
    Robot mi vysáva výborne, keď ho spustím cez aplikáciu, ale keď ho zapnem ručne, tak povysáva len cca 1m2 a vráti sa naspäť s tým, že vysávanie je dokončené. Predtým po ručnom zapnutí (tlačidlom na vysávači) vysával celý dom. Mám pocit, ako by to bolo prestavené na point/area, ale neviem, ako to nastaviť naspäť na čistenie whole map. Viete mi s tým, prosím, poradiť? Ďakujem

    • Erika Špecialista 20. 5. 2024


      Dobrý deň,

      vyzerá to na spustené tlačidlo "spot cleaning". Resetujte posím vysávač do továrenského nastavenia - stlačiť a podržať všetky 3 tlačidlá, keď je robot zapnutý, kým to nezahlási factory reset.
      Pokiaľ by ani toto nepomohlo, tak by bolo treba riešiť jeho reklamáciou.



      S pozdravom Tím Robotworld

zobraziť všetky dotazy 105

Recenzie produktu

96%

96%

206 hodnotení

  • 181× 100%
  • 20× 80%
  • 2× 60%
  • 2× 40%
  • 1× 20%

96 % ľudí produkt odporúča

Pridať vlastnú recenziu

Pridajte vlastnú recenziu

Zavrieť

Napíšte klady a zápory, každý bod na jeden riadok Nechajte prázdne, ak Vám nič nenapadá.

Celkové hodnotenie Počet hodnotení 100%: 74

  • Sandra

    19. 7. 2024

    20% 20%

    Od kedy sme ho kúpili , vysávač nereaguje na aplikáciu, nereaguje na wifi , stojí nám doma a vôbec sa nedá používať . Kúpili sme ešte aj daľší router na 2,4 a stále nič. Nevieme ho spojiť z wifi, čítačka QR kodu nerozpozná ani jeden kod ....vôbec neviem čo sním je ...potrebujem poradiť

  • Odpoveď: Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže. Nicméně toto nevyřešíme v komentářích, zřejmě bude problém někde jinde. Doporučujeme obrátit se emailem na technickou podporu nebo na prodejce, kde bylo zakoupeno. Robot World
  • Gabriela

    30. 1. 2024

    100% 100%

    výborný pomocník

  • Anonym
    Overený
    zákazník

    21. 1. 2024

    80% 80%

    • Začínam priberať na váhe
  • Anonym
    Overený
    zákazník

    5. 1. 2024

    100% 100%

    Pri viac omrvinkách treba pustiť najprv vysávanie a mopovanie až v ďalšej etape, lebo často sa to prilepí a potom to už nevie zobrať. Aj keď sa potom predĺži čas upratovania.

    • Navyše jednorázové mopy a sáčky
    • komponenty sa dájú dokúpiť (náhradné baterky, štetinky,…) aj na ali
  • Anonym
    Overený
    zákazník

    31. 12. 2023

    100% 100%

    Všetko super, aplikacia na Iphone funguje ako ma.
    Vysáva, mopuje…

  • Anonym
    Overený
    zákazník

    27. 12. 2023

    100% 100%

    • Všetko funguje ako má
  • Anonym
    Overený
    zákazník

    20. 12. 2023

    100% 100%

    • tichý a presný v mapovaní a čistení, spoľahlivý
  • Anonym
    Overený
    zákazník

    26. 11. 2023

    100% 100%

    Super

  • Maria
    Overený
    zákazník

    4. 8. 2023

    100% 100%

    Vysavac sme 1x vratili nevedel najs stanicu ale z obchodom vyborna komunikacia tak sme dnes odskusali a zatial vsetko ok

    • Sikovny pomocnik
    • Aplikacia v anglictine a celkom narobi hluk ked sa vyprazdnuje. Ale je to chvilka tak sa to da vydrzat
  • Anonym
    Overený
    zákazník

    23. 7. 2023

    100% 100%

    100% spokojnosť s vysavačom

    • Rýchlosť vysavania
    • Je to veľký pomocník

zobraziť všetky recenzie181

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko