Robotický vysávač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus - biela
Tento produkt sa už nepredáva.
Odporúčame zvoliť nástupcu
Kód produktu: 104015
Príslušenstvo
-
Hlavný štetec pre Xiaomi Roidmi EVE
10,10 € s DPH
Na objednávku – termín upresníme
Počet hviezdičiek: 4/5
-
Handrička na vytieranie pre Xiaomi Roidmi EVE - biela - 2ks
8,10 € s DPH
Skladom
Počet hviezdičiek: 4/5
-
Batéria pre Roidmi EVE Plus / Max, EVA, Viomi S9 - neoriginálna
91,00 € s DPH
Na objednávku – termín upresníme
Počet hviezdičiek: 4/5
Popis produktu
- Ovládanie cez telefón - aplikácia v angličtine
- Laserová navigácia
- Funkcia mopovania a vysávania
- Vysávač s hlučnosťou približne 50 - 65 dB
- Samočinná stanica na vyprázdňovanie odpadu
- Tri samostatné senzory na efektívne čistenie
- Sací tlak do 2700 Pa
- 18 snímačov na zabezpečenie navigácie v priestore
- Algoritmus simultánnej lokalizácie a mapovania (SLAM)
- Nádrž na vodu s účinnejším čerpadlom
- Nastavenie intenzity mopovania
- Automaticky sa dobíja a pokračuje v upratovaní presne tam, kde skončil
- Vysokokapacitná 5200 mAh Li-Ion batéria
- Presná laserová navigácia ako v aute Google
- Maximálna plocha vysávania až 250 m²
- Možnosť nastavenia zón upratovania a pomenovania miestnosti
- 2 bočné kefy
Predstavenie robotického vysávača Roidmi EVE Plus
Ponorte sa do inteligentného upratovania s robotickým vysávačom Roidmi EVE Plus, ktorý okrem funkcie mopovania ponúka aj revolučnú samočistiacu stanicu na odpad. Vďaka sofistikovanej laserovej navigácii a saciemu tlaku až 2700 Pa si poradí s čistením celého radu povrchov vrátane tvrdých podláh a kobercov. Vysokokapacitná Li-Ion batéria s kapacitou 5200 mAh stačí na upratovanie až 250 m². Ak Xiao Roidmi EVE Plus nedokáže vyčistiť celý priestor, odíde do nabíjacej stanice, aby sa dobil, a potom pokračuje presne tam, kde skončil. Rovnako ako ostatné modely Roidmi môžete vysávač ovládať z mobilného telefónu, kde si môžete nastaviť napríklad plán vysávania, pomenovať miestnosti alebo nastaviť zóny upratovania.
Automatické vyprázdňovanie zberného koša
Nabíjacia stanica Roidmi EVE Plus slúži nielen na nabíjanie robota, ale aj na automatické vyprázdňovanie zberného koša do objemného 3 l vreca na odpad vo vnútri stanice. Do jednorazového vreca na odpadky vo vnútri stanice sa zmestí až niekoľko desiatok zberných košov robota. Jeho praktický dizajn zabraňuje úniku prachu a nečistôt späť do okolia. Mobilná aplikácia vás upozorní, keď je vrece na odpad plné. Samoprázdna stanica ROIDMI 2.0 má inteligentnú LED obrazovku. Zobrazuje stav batérie robota, stav nabíjania robota, upozorňuje, keď je vrecko na odpad plné, a slúži ako obrazovka s upozornením na poruchy.

Výkonná laserová navigácia
Špičková laserová navigácia LDS Lidar mapuje priestor aj v úplnej tme. Vytvára a ukladá mapy vášho domu a pomocou vysoko presného algoritmu SLAM inteligentne plánuje vždy najefektívnejšiu cestu čistenia.

Funkcia mopovania
Roidmi EVE Plus zvládne vysávanie a mokré umývanie súčasne. Vysávač má nádržku na vodu s objemom 250 ml a elektronicky riadené čerpadlo, v ktorom môžete nastaviť až 3 úrovne prietoku vody.
Dávkovací systém zabezpečuje presné a rovnomerné dávkovanie vody na mopovaciu tkaninu. Nemusíte sa obávať škvŕn od vody na podlahe. Pred prvým použitím však nezabudnite naplniť zásobník vodou a navlhčiť handričku.

Inteligentné mapovanie miestnosti
Vysávač dokonale mapuje priestor a miestnosť. Po uložení mapy môžete pomenovať jednotlivé miestnosti a prispôsobiť plán upratovania svojim potrebám.

Upratuje tam, kde skončil
Ako majiteľ tohto robota sa nemusíte starať o celý proces čistenia. V prípade, že vysávač nevyčistí celý priestor na prvý pokus, odíde do nabíjacej stanice, aby sa dobil, a potom začne upratovať tam, kde skončil.

Dokonalá orientácia v akomkoľvek priestore
Každá domácnosť má špecifické usporiadanie izieb. Ako splniť očakávania všetkých zákazníkov? Vysávač má 18 hlavných senzorov, ktoré zabezpečujú navigáciu v priestore a starajú sa o to, aby sa 9,8 cm vysávač nezasekol napríklad pod nábytkom.

Vysoký sací motor
Model Roidmi EVE Plus je vybavený digitálnym bezuhlíkovým motorom BLDC, ktorý je tichší, spoľahlivejší, energeticky účinnejší a má dlhšiu životnosť ako bežné motory. Sací výkon takéhoto motora je až 2700 Pa, čo stačí na vysávanie prachu, vlasov a iných nečistôt.

Ovládanie prostredníctvom mobilnej aplikácie
Vďaka aplikácii Mi Home môžete naplánovať, kedy a ako často bude váš robotický pomocník vysávať, alebo mu dať jednorazový pokyn na vysávanie, aj keď ste práve v práci. Môžete tiež ovládať sací výkon a zobraziť trasu, ktorú vysávač počas práce prešiel, alebo nastaviť obmedzené zóny upratovania a pomenovať miestnosti podľa svojich predstáv.

Technická špecifikácia
- Model: Roidmi EVE Plus
- Farba: biela
- Batéria: Li-ion
- Maximálna plocha pokrytia: 250 m²
- Kapacita batérie: 5200 mAh
- Sací výkon: 2700 Pa
- Hlučnosť: približne 65 dB
- Rozmery: 35 x 35 x 9,8 cm
- Hmotnosť: robot 3,6 kg, stanica 2,7 kg
- Prevádzkový čas: až 180 minút
- Možnosť mopovania: áno
- Nádrž na vodu: áno
- Objem nádoby na odpad: 300 ml
- Objem nádržky na vodu: 250 ml
- Filtrácia: filter typuHEPA
- Podporované typy povrchov: všetky
- Čas čistenia: áno
- Zónové čistenie: áno
- Wi-Fi: áno
- Ovládanie telefónom: áno
- Názov aplikácie: Mi Home - Android/iOS, Roidmi Android/iOS
Obsah balenia
-
1x Roidmi EVE Plus
-
1x Li-Ion 5200 mAh batéria
-
2x Filter HEPA
-
1x Nabíjacia a samonabíjacia stanica
-
1x Odpadová nádoba 2v1 na prach a vodu
-
10x Handrička na chemické čistenie
-
1x Mopovacia tkanina
-
1x Nástroj na čistenie
-
5x Vrecko na odpad pre samoprázdnu stanicu
-
1x Držiak mopu
-
1x Návod na použitie
Recenzie produktu
-
Sandra
19. 7. 2024
Od kedy sme ho kúpili , vysávač nereaguje na aplikáciu, nereaguje na wifi , stojí nám doma a vôbec sa nedá používať . Kúpili sme ešte aj daľší router na 2,4 a stále nič. Nevieme ho spojiť z wifi, čítačka QR kodu nerozpozná ani jeden kod ....vôbec neviem čo sním je ...potrebujem poradiť
-
Gabriela
30. 1. 2024
výborný pomocník
-
Anonym
Overený
zákazník21. 1. 2024
- Začínam priberať na váhe
-
Anonym
Overený
zákazník5. 1. 2024
Pri viac omrvinkách treba pustiť najprv vysávanie a mopovanie až v ďalšej etape, lebo často sa to prilepí a potom to už nevie zobrať. Aj keď sa potom predĺži čas upratovania.
- Navyše jednorázové mopy a sáčky
- komponenty sa dájú dokúpiť (náhradné baterky, štetinky,…) aj na ali
-
Anonym
Overený
zákazník31. 12. 2023
Všetko super, aplikacia na Iphone funguje ako ma.
Vysáva, mopuje… -
Anonym
Overený
zákazník27. 12. 2023
- Všetko funguje ako má
-
Anonym
Overený
zákazník20. 12. 2023
- tichý a presný v mapovaní a čistení, spoľahlivý
-
Anonym
Overený
zákazník26. 11. 2023
Super
-
Maria
Overený
zákazník4. 8. 2023
Vysavac sme 1x vratili nevedel najs stanicu ale z obchodom vyborna komunikacia tak sme dnes odskusali a zatial vsetko ok
- Sikovny pomocnik
- Aplikacia v anglictine a celkom narobi hluk ked sa vyprazdnuje. Ale je to chvilka tak sa to da vydrzat
-
Anonym
Overený
zákazník23. 7. 2023
100% spokojnosť s vysavačom
- Rýchlosť vysavania
- Je to veľký pomocník











Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Jaroslav 26. 5. 2025
Nepodarok
Mam roidme eve plus uz som ho vieckrat reklamoval 4x dohromady 1x uznana 3x nebola lebo nebola zistena zavada
Zakazdym som riesil rovnaku vec nesiel zapnut a nekomunikoval s aplikaciou po vrateni zo servisu. Zaujimave bolo ze aj v obchode bolo pred predajcom zariadenie spustené (resp. pokus o spustenie ) a bez reakcie. Prislo zo servisu a islo( vyjadrenie zavada sa neprejavila) tak som prisiel asi o 2 mesiace zaruky lebo neuznali chybu( raz sa ozvali zo servisu ze tam niekde chybaju skrutky ci som s to neotvaral. Odpoved: naco ? Co bys som tam asi mohol poriesit a hlavne ked je v zaruke.
Takze ked sa zakazdym vratilo zo servisu asi po tyzdni K.O.
Posledny krat uz som ho nestihol odniest do obchodu na servis lebo padla zaruka. Takze ak mate niekto podobnu skusenost ozvite sa. Vidim ze sa tu prejavujú často rovnaké zlyhania a servis aj ked spraví neuzna chybu a zaruka letí
Reagovať
Dobrý deň,
chceli by sme sa informovať, či ste si uvedený produkt objednali priamo od nás.
V našom systéme nevidíme žiadnu reklamáciu viazanú na vašu e-mailovú adresu.
Ak ste produkt zakúpili u nás, prosíme vás o zaslanie čísla objednávky, aby sme mohli situáciu preveriť.
Ďakujeme.
Reagovať
Marek 17. 8. 2025
Rovnaku skusenost mam aj ja a RobotWorld reklamacia stala za prd...robot mi prisiel spat rozbity, krabica v top stave po odoslani znicena (bola v bublinkovej folii takze kurier ju nedotrhal) a vadu nespravili l3bo to nekryje zaruka a ine zvasty alevo,ze sa to neprejavilo atd.
Najhorsia firma toto uz nikdy viac odtiaľto...jedine alza
Reagovať
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš komentár. Úprimne povedané, úplne sme nerozumeli všetkým detailom, ktoré ste uviedli. Radi by sme však preverili situáciu, ktorú spomínate.
Prosíme Vás preto, aby ste nás kontaktovali priamo – buď telefonicky alebo e-mailom – a poskytli nám viac informácií.
Ďakujeme za pochopenie.
Reagovať
Riso 4. 4. 2025
vysáva iba na plný výkon
Dobrý deň potreboval by som poradiť vysávač po zapnutí ide na plný výkon všetky filtre som vyčistil ale nepomohlo nereaguje ani na zmeny výkonu v aplikácií kde by mohol byť problém ? ďakujem
Reagovať
Dobrý deň,
V prvom rade by sme vám odporučili skontrolovať, či je správne nasadený kryt hlavnej kefy. Ak problém pretrváva, môže byť potrebné vymeniť kefu za novú.
Ak by ste mali ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.
S pozdravom,
Tím Robotworld
Reagovať
Juraj 14. 4. 2025
Dobrý den počas vysavania zrazu prestal ísť vypol sa a nejde zapnúť na stanici stále svieti len kruh nič viac a vysavač vôbec nereaguje na nič
Reagovať
Dobrý deň,
podľa popisu to vyzerá buď na softvérový zásek, alebo problém s nabíjaním. Skúste, prosím:
- odpojiť vysávač aj stanicu z elektriky na pár minút,
- znovu zapojiť a skúsiť reštartovať.
Ak by nereagoval, bude asi potrebné preveriť ho v servise.
S uctou,
robotworld.sk
Reagovať
Tomáš 9. 3. 2025
neukladá zmeny v aplikácii
Dobrý deň, zhruba po 1 roku mi vysávač neukladá zmeny vykonané v aplikácii. Nastavím rozdelenie izieb a názov izieb v mape a po uložení je to neuložené. Rovnako aj nastavenie časovača vysávania - uložím a nie je to uložené... skúšal som reštartovať aplikáciu a reštart vysávača ale bez zmeny... nechystá sa aktualizácia aplikácie?
Reagovať
Dobrý deň, odporúčame skúsiť aplikáciu odinštalovať a znovu nainštalovať. Prípadne nás kontaktujte na našej zákazníckej linke. Prajeme pekný deň
Reagovať
Marko 1. 3. 2025
Roidmi
Dobry den.mame vysavac roidmi eve plus. Po zhduba 2 rokoch ma vysavac problem sa zaparkovat. Vojde do stanice vycisti sa povie ze sa nabija a vynde von otoci sa a zase zaparkuje to iste spravi aj niekolko krat a niekedy je potrebne ho tam dat rucne. Dake tipi?dakujem
Reagovať
Dobrý deň,
odporúčame vyčistiť nabíjacie kontakty na robote aj v stanici, ďalej vyresetovať robota a dočasne premiestniť stanicu na iné viac otvorené miesto a vyskúšať nájazd do stanice s dobíjaním. Pokiaľ by všetko pretrvávalo, mohlo by sa jednať len o koniec životnosti batérie, kedy má poblém so zopnutím. Krásny deň
Reagovať
Iva 28. 1. 2025
Roidmi EVE cc
Dobrý deň máme tento vysvač pár dni v celku som spokojná no včera som zbadala vodu pod ním a aj podlaha bola už trochu napučana používame ho denne . Neviem čo sa stalo aj keď je nádržiach uzavretá tam kde sa nalieva voda tečie keď je vodorovno aj keď ju náklonom 90 stupňov
Reagovať
Dobrý deň,
veľa by téct voda nemala, pokiaľ sa jedná iba o zbytkovú vodu, vytect trochu môže. V manuálu je uvedený postup jak nakládat s robotem během dobíjení, v případě nabíjení nebo nepoužívání se má mopovací modul sundat a voda vylít. Odporúčame dle toho postupovať. Ak sa jedná o väčšie množstvo vody, odporúčame aj servisnú prehliadku. Krásny deň
Reagovať
Slavo 27. 10. 2024
Prestala fungovať aplikácia ROIDMI
Prestala úplne fungovať aplikácia na vysávač.
Po odinštalovaní a následnom stiahnutí z Obchod Play, nejde uskutočniť počiatočné prihlásenie, po zadaní mailu a stlačení SEND - "send failed" takže Vám nepríde verifikačný kód a nedostanete sa do aplikácie.
Poprosím o radu ako sa pripojiť s vysávačom ROIDMI.
Viem použiť aj inú aplikáciu?
Alebo je to len krátkodobí výpadok aplikácie?
Vopred ďakujme za radu.
Reagovať
Dobrý den, jak píše pan Michal, stáhněte si aplikaci Mi Home, se kterou robot funguje také. Vyjádření od Roidmi prozatím nemáme a nevíme, proč a kdy aplikace bude u všech plně funkční. Hezký den
Reagovať
Michal 28. 10. 2024
Rovnaký problém nastal minulý týždeň u nás doma a aj u svokrovcov. Rôzne telefóny, rôzne routre. Aplikácia prestala komunikovať s vysávačom.
Dúfame, že je to len dočasné.
Reagovať
Michal 28. 10. 2024
Podarilo sa nám ho rozchodiť cez aplikaciu Xiaomi Home. V obchod play sa ukázalo Mi Home (zelená ikona).
Reagovať
Ivan 7. 8. 2024
Problém s Roidmi EVE plus
Dobrý deň,
máme vysávač Roidmi EVE Plus už asi 2,5 roka. Po zapnutí vysávania aj s plnou kapacitou batérie vysáva asi 3-4 minúty a potom sa vypne a ani nesvieti a nereaguje ako keby bol vypnutý. V aplikácii ukazuje stav batérie na cca 80% a plus s hláškou na telefóne "the sensor may be contaminated, please clear it before use". Je potrebné ručne odniesť vysávač do nabíjacej stanice aby vôbec zareagoval. Takto sa to opakuje dookola. Poprosím Vás o radu čo s tým. Ďakujem.
Reagovať
Dobrý deň,
odporúčame vykonať reset robota, očistiť senzory proti pádu. Ďalej bude potrebné vymeniť batérie za novú, jedná sa o opotrebovanie kapacity batérie používaním. Krásny deň
Reagovať
Cyril 3. 8. 2024
Problém pri vysávaní
Dobrý deň, máme Roidmi rok a pol a fungoval skvele , lenže posledný týždeň vysávač povysáva zo 6 izieb 3 a násladne vypne sa a zhasne a nieje šanca ho zapnúť. Tak ho len dáme do stanice kde baterka ukazuje 60 % nabije sa. Aký je ďalší postup kedže na stroj je ešte záruka rok navyše.
Ďakujem
Reagovať
Dobrý deň,
odporúčame nechať robot si skontrolovať v servisnom stredisku, či je problém iba v batérii alebo v dobíjaní. Je potrebné poslať ako batériu tak robota na servisnú prehliadku. Krásny deň
Reagovať
Marián 2. 6. 2024
Prvé zapnutie
Dobrý deň,
Je úplne nový ani raz nepoužitý
Roboticky vysávač je nabitý na 100%
Nereaguje na zapnutie.
Nereaguje na resetovanie wifi , žiaden zvuk ani blikanie.
Nereaguje na továrenské nastavenia (všetky tri tlačítka )
Na reset tlačítko zhasne vypínač a rozosvieti sa.
žiadna reakcia
Reagovať
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě bude nejspíše nejideálnější vysavač vyměnit kus za kus/zaslat ho na reklamační prohlídku kvůli evidentní chybnosti výroby kusu. Hezký den.
Reagovať
Anna 17. 5. 2024
Manuálne zapnutie
Dobrý deň,
Robot mi vysáva výborne, keď ho spustím cez aplikáciu, ale keď ho zapnem ručne, tak povysáva len cca 1m2 a vráti sa naspäť s tým, že vysávanie je dokončené. Predtým po ručnom zapnutí (tlačidlom na vysávači) vysával celý dom. Mám pocit, ako by to bolo prestavené na point/area, ale neviem, ako to nastaviť naspäť na čistenie whole map. Viete mi s tým, prosím, poradiť? Ďakujem
Reagovať
Reagovať
zobraziť všetky dotazy 105