Mohlo by Vás tiež zaujímať
Videli ste
-
Handrička na vytieranie pre iRobot Roomba Combo j - 2 ks
46,10 € s DPH
Na objednávku – termín upresníme
-
Handrička na vytieranie pre iRobot Roomba Combo Essential - 3 ks
20,40 € s DPH
Na objednávku – termín upresníme




















Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Patricia 11. 10. 2025
Nejde nabijat
Dobrý deň, vysavac bliká na oranžovo, aj po reštarte, vyčistení a pod začne blikať najprv na bielo a potom začne blikať na oranžovo. Treba ho dat na reklamáciu ?ďakujem
Reagovať
Dobrý den,
blikání oranžové kontrolky u Xiaomi Robot Vacuum X20+ signalizuje chybu robota. Pokud i po restartu a vyčištění problém přetrvává, je třeba zvážit reklamaci, protože se pravděpodobně jedná o technickou závadu.
S pozdravem
Tým Robot World
Reagovať
Gabriela Vajkunyová 24. 8. 2025
Gabriela
Dobrý deň, vysávač xiaomi robot x20+ mám jeden mesiac. Doteraz bez problémov fungoval k spokojnosti. Dnes ale po naštartovaní niečo "zamrmlal", na sekundu blikol na oranžovo a potom svietil na bielo, ale ani sa nepohol. Všetko má vyčistené, žiadna kontrolka nesvieti na oranžovo. Prosím o radu. Ďakujem
Reagovať
Vážená pani Vajkunyová,
ďakujeme Vám za Váš komentár k vysávaču Xiaomi Robot Vacuum X20+.
Aby sme Vám mohli poskytnúť rýchlu a presnú pomoc, prosíme Vás, aby ste nám potvrdili, či bol tento produkt zakúpený u nás.
Ak áno, prosíme Vás o zaslanie čísla objednávky. Na základe toho budeme môcť Vašu požiadavku riešiť čo najefektívnejšie.
Ďakujeme za spoluprácu a tešíme sa na Vašu odpoveď.
Reagovať
Noro 24. 8. 2025
Xiaomi X20+ nechce ísť pod gauč, ani pod posteľ
Dobrý deň. Mám tento vysávač len pár dní, ale sklamanie je pre mňa, že nedokáže vojsť pod gauč ani pod manželskú posteľ 10cm. Starý vysávač Irobot s tým problém nemal. A pritom mu to fyzická výška dovoľuje. Ale senzor ani pri mapovaní a ani pri poslaní na konkrétne miesto nedovolí vojsť. Respektíve pod gauč vlezie na niektoré miesta iba. Neviete poradiť ako ho tam dostať? Teda okrem toho, že podložím nohy..
Reagovať
Vážený pán Noro,
ďakujeme Vám za Váš komentár k vysávaču Xiaomi Robot Vacuum X20+.
Aby sme Vám mohli poskytnúť rýchlu a presnú pomoc, prosíme Vás, aby ste nám potvrdili, či bol tento produkt zakúpený u nás.
Ak áno, prosíme Vás o zaslanie čísla objednávky. Na základe toho budeme môcť Vašu požiadavku riešiť čo najefektívnejšie.
Ďakujeme za spoluprácu a tešíme sa na Vašu odpoveď.
Reagovať
Peter 15. 8. 2025
Prípravok do vody
Dobrý deň,
môže sa nejaký prípravok priliať do vody ? Prípadne aký ?
Reagovať
Dobrý deň,
ak dobre vieme, pri tomto modeli sa odporúča používať iba čistú vodu. Pridávanie čistiacich prostriedkov alebo chemikálií by mohlo poškodiť nádržku, čerpadlo alebo filtračný systém zariadenia.
Reagovať
Ivana 1. 7. 2025
POmalé vysávanie/mopovanie
Dobrý deň,
mám vysávač xiaomi X20 MAX 2 mesiace.
Prve týždne dokázal za ten týždeň, pri rovnakých úkonoch povysávať a zmopovať napr. 6 izieb na jedno nabite, posledné dni su to max 3 izby na jedno nabitie, pri rovnakom rozložení nabytku.
Je potrebné reklamovať batériu?
ďakujem
Reagovať
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu správu.
Aby sme mohli preveriť situáciu s vysávačom Xiaomi X20 MAX, prosíme Vás, aby ste nám potvrdili, či bol zakúpený u nás.
V prípade, že áno, zašlite nám, prosím, číslo objednávky alebo iný doklad o kúpe, na základe ktorého môžeme pokračovať v riešení prípadnej reklamácie.
Ďakujeme za spoluprácu a tešíme sa na Vašu odpoveď.
Reagovať
Denisa 30. 6. 2025
Neodcerpava vodu
Dobrý deň prosím vás chcem sa spýtať vysávač neodčerpáva vodu tá zostáva v rokovacej stanici a potom vytečie na dlážku,ako mám postupovať, ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
Reagovať
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu správu.
Chceli by sme sa opýtať, či ste si daný vysávač zakúpili u nás.
Ak áno, prosíme Vás, aby ste nám uviedli číslo objednávky.
Reagovať
Peter Talán 25. 5. 2025
Xiaomi Robot Vacuum X20+
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať.V poslednej dobe po skončení vysávania a mopovania dokovacia stanica ako keby neustále nabíjala. Kontrolka sa po nabití nevypne , svieti a jemne hučí .
Reagovať
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš komentár a spätnú väzbu k produktu Xiaomi Robot Vacuum X20+.
Chceli by sme sa opýtať, či ste si tento produkt zakúpili priamo u nás.
Ak áno, prosíme Vás o číslo objednávky, aby sme mohli situáciu overiť a pomôcť Vám s ďalším riešením.
V prípade otázok nám neváhajte napísať.
S pozdravom a prianím pekného dňa
Anka Korytárová
Zákaznícky servis
Reagovať
Nikoleta 6. 5. 2025
Nevysypa nádobku
Dobrý deň. Detekujem problém pri ukončení vysávania kedy by sa automaticky mala nádobka na nečistoty vyprázdniť. V nepravidelných intervaloch sa stalo že sa nevyprázdnila a vlastne tým pádom pri ďalšom vysávaní nepracovala ako mala keďže mala plnú nádobku, ktorú som musela ručne vysypať a dať ju znova vysať dom. Skontrolovala do. Nádobku nebolo tam nikdy nič zaseknuté vďaka čomu by nebolo možné "dvierka" pre automatické vyprázdnenie otvoriť. V dokovacej stanici tiež nič nieje zaseknuté. Sáčok je skoro prázdny. Viete mi poradiť?
Reagovať
Dobrý deň,
Ak nádobka pri automatickom vyprázdňovaní nefunguje správne, môžete vyskúšať tieto kroky:
Ak tieto kroky nevedú k vyriešeniu problému, odporúčame kontaktovať autorizovaný servis, kde vám môžu pomôcť s diagnostikou a opravou.
S úctou,
Robotworld.sk
Reagovať
Marián 6. 5. 2025
Hlasenie nezalozenej nadobky na prach
Vysava XIAOMI x20+ hlasi nepritomnost nadobky na prach. Nadobka bola vycistená,filter som vyfukal a aj vymenil za novy. Nič nepomohlo. Ma to nejaký magnet na pritomnost nadobky alebo ako vysavac rozpozna pritomnost nadobky? Dakujem
Reagovať
Dobrý deň,
Ak vysávač Xiaomi X20+ hlási neprítomnosť nádobky na prach, odporúčame skontrolovať, či je nádobka správne osadená a či sa v nej nachádza magnet, ktorý zabezpečuje jej rozpoznanie. Taktiež odporúčame vyčistiť kontaktné miesta na vysávači, kde sa nádobka zasúva, pretože prach môže brániť správnemu spojeniu.
Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, môže ísť o poruchu senzora a odporúčame kontaktovať autorizovaný servis.
S úctou,
Robotworld.sk
Reagovať
Marián 6. 5. 2025
Pozeral som na tu plastovu nadobku no žiaden magnet nevidim.V ktorej cast ho mam hladat.Da sa kupit aj samostatne pokial sa pri cisteni stratil
Dakujem
Reagovať
Odporúčame vám obrátiť sa na autorizovaný servis, ktorý vám pomôže s diagnostikou a riešením problému.
Túto magnetickú súčiastku, žiaľ nepredávame. Ďakujeme za pochopenie.
Reagovať
Matúš 21. 4. 2025
Reštart
Dobrý deň,píše mi,že zariadenie je offline,keď chcem vysávač resetovat stlačením oboch tlačidiel na sedem sekúnd,tak to nefunguje a nedá sa mi pripojiť na wifi
Reagovať
Dobrý deň,
V prípade, že vysávač Xiaomi Robot Vacuum X20+ zobrazuje, že je offline a resetovanie pomocou stlačenia oboch tlačidiel na 7 sekúnd nefunguje, odporúčame nasledovné kroky:
Skontrolujte, či máte stabilné Wi-Fi pripojenie a či je vysávač v dosahu vášho routera.
Skúste resetovať Wi-Fi pripojenie vysávača cez aplikáciu Xiaomi Home, ak máte túto možnosť.
Reštartujte router a pokúste sa pripojiť zariadenie znovu.
Ak stále nefunguje, skúste obnoviť továrenské nastavenia pomocou aplikácie.
Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, odporúčame kontaktovať autorizovaný servis, kde bude zariadenie podrobnejšie skontrolované.
S úctou,
Robotworld.sk
Reagovať
Ivana 9. 4. 2025
Dobrý deň máme vysavac xiaomi 20 plus od včera a vôbec sa nevie pripojit na našu wifi najde wifi ktore mi nemame a tu našu nevyhlada.Vôbec ju pri pripojení v aplikácii ani neponúkne vo vyhľadanych wifi.Mozte mi prosím poradiť aký je tam problém? Ďakujem
Reagovať
Dobrý deň,
uistite sa, že používate Wi-Fi pripojenie s frekvenciou 2,4 GHz – v opačnom prípade môže byť práve to dôvod, prečo sa zariadenie nedokáže pripojiť.
Odporúčame vám obrátiť sa na predajcu, od ktorého ste produkt zakúpili, alebo priamo na výrobcu Xiaomi, pokiaľ ide o problémy súvisiace s aplikáciou.
S úctou,
robotworld.sk
Reagovať
Veronika 5. 4. 2025
Problém s vysavanim/umyvanim
Dobrý deň. Keď zapnem vysávač, nasaje vodu, vyjde von z domčeka, a začne sa točiť, prejde meter dopredu a stále sa točí... takto dokola. Keď ho dám vrátiť späť do domčeka, tak je schopný sa točiť dokola aj hodinu lež doňho trafí. Všetko sme vyčistili, problém pretrváva. Co s tým? Dakujem
Reagovať
Dobrý deň,
je možné, že došlo k poruche niektorej súčiastky, preto by sme odporúčali zaslať produkt na reklamáciu. Odporúčame vám kontaktovať predajcu, od ktorého ste výrobok zakúpili, a požiadať o informácie ohľadom diagnostiky a opravy v rámci záruky.
S úctou,
robotworld.sk
Reagovať
Dominika 2. 4. 2025
Problémy s wifi pripojením
Dobrý máme vysávač Xiaomi X20+ asi mesiac všetko doteraz fungovalo stále bol pripojený nikdy nebol offline. Ale pred týždňom si svokrovci kúpili ten istý vysávač hore na poschodie a pripojili ho na spoločne wifi ktoré máme, od vtedy nám stále náš vysávač vypisuje že je ofline aj sme ho resetovali znova pripajali pripojí sa na 15 minút a potom zas je offline. Nejaké riešenie ?
Reagovať
Dobrý deň,
ďakujeme za komentár.
Odporúčame vyskúšať nasledovné kroky:
Reštartovať Wi-Fi router,
Resetovať oba vysávače,
Odpojiť ich z aplikácie a znova pripojiť – najprv ten, ktorý funguje správne, a potom druhý.
Ak problém pretrváva aj po tomto postupe, odporúčame zaslať vysávač na reklamáciu, aby sme mohli vykonať odbornú diagnostiku.
Postup reklamácie nájdete tu: https://www.robotworld.sk/zaruka-a-reklamacie
S pozdravom,
Tím Robot World
Reagovať
Iveta 28. 3. 2025
Xioami x20 + problem s vysavanim popri stene
Dobry den. Vysavac mame asi 2 mesiace a ked sme sa vratili z tyzdnovej dovolenky, tak zacal nejak blbnut. Vysava a mopuje popri stene strasne pomali, akoby sa po kazdom kusku vracia, naraza do steny a kruti sa.Takto pomalicky prejde izbu po obvode a potom vnutro izby vysava rychlo ako ma. Cele vysavanie a mopovanie trva potom strasne dlho az sa vybije.
A vsimla som si, ze po navrate do stanece sa nespusti vypraznenie vrecka na prach.
Dakujem
Reagovať
Dobrý deň, odporúčame robotický vysávač kompletne vyčistiť, vrátane nabíjacej základne a kontaktov. Následne vykonajte reset vysávača. Ak závada pretrváva, odporúčame dať vysávač na servisnú prehliadku. Krásny deň
Reagovať
Viktória 18. 3. 2025
chyba zaseknuté kolesá
Dobrý deň,
máme vysávač asi od novembra. Teraz už asi 2 týždeň vôbec neupratuje, stále hlási chybu, že sú zaseknuté kolesá. Kolesá sa normálne točia, vysávač je komplet vyčistený, aj stanica. Mapka sa vymazala. Ked spustím skenovanie priestorov, alebo upratovanie, tak vyjde zo stanice a pred stanicou sa točí dookola, kým ho nevrátim fyzicky do stanice a vtedy hlási, že sú zaseknuté kolesá, ale oni sú v pohode. dakujem sa pomoc
Reagovať
Dobrý deň,skontrolujte, či nie je niečo zablokované v okolí kolies, ako napríklad nečistoty alebo vlasy, ktoré by mohli ovplyvniť ich pohyb. Ak problém pretrváva, mohlo by ísť o technickú závadu, a v tom prípade by bolo vhodné kontaktovať servis. Prajeme pekný deň
Reagovať
Veronika 7. 3. 2025
cistiaci prostriedok do vody
Dobry den,
Xiaomi x20+
chcem sa opytat ci mozem pouzit cistic podlah s vonou urceny pre roboticke vysavace, na internete som ich nasla vela, ale v navode sa odporuca umyvat iba s cistou vodou.
Dakujem
Reagovať
Martin 27. 5. 2025
Reagovať
Dobrý deň,
odporúčame sa riadiť pokynmi v návode na použitie a používať iba čistú vodu, ako je uvedené. Použitie čistiacich prostriedkov s vôňou alebo iných čistiacich prípravkov môže ovplyvniť funkčnosť vysávača a niektoré zložky v prípravkoch môžu spôsobiť poškodenie alebo upchatie systémov. Preto je najlepšie dodržiavať odporúčania výrobcu a používať len čistú vodu. Prajeme pekný deň
Reagovať
Patrik 7. 3. 2025
problém s mopom
Dobrý deň, máme model x20+ a po dvoch mesiacoch má problém s mopovaním. Keď spustíme mopovanie, tak normálne nasaje vodu, namočí mopy a ide upratovať. keď sa vráti do stanice aby vyčistil mopy, tak sa tam stále napráva, ako keby nevedel zaujať správnu polohu a donekonečna spúšťa proces čistenia mopov až kým ho manuálne nevypneme. Vyčistili sme vysávač aj všetky konektory podľa návodu, no problém sa nevyriešil. Čo môžeme ešte urobiť? je nutné poslať ho do servisu? Ďakujem
Reagovať
Dobrý deň,
prosím skontrolujte a v prípade potreby vyčistite nečistoty z nájazdu. Ak problém pretrváva, odporúčame zaslať vysávač na reklamáciu.
Prajeme pekný deň.
Reagovať
Patrik 10. 3. 2025
nakoniec sa tak robot správal z dôvodu, že tam neboli úplne presne pripevnené tie mopy na suchý zips. Keď sme to tam umiestnili presne, problém prestal. :)
Reagovať
Denisa 4. 3. 2025
Sáčok na odpad
Dobrý deň chcem sa spýtať aj po výmene sáčku na odpad mi v aplikácii ukazuje ze je plne a treba ho vyprázdniť nikde neviem nájsť kde to resetovat
Reagovať
Dobrý deň,
existuje niekoľko možností, prečo vám aplikácia stále ukazuje, že je sáčok plný. Môže ísť o zablokované odsávacie cesty na stanici, nečistoty okolo senzora, ktorý detekuje umiestnenie odpadného sáčku, alebo môže ísť o chybu samotnej stanice. Odporúčam vám najprv skontrolovať a prípadne vyfúkať kompresorom miesto okolo odsávania. Takisto skontrolujte, či sa správne otvárajú dvierka pri zbieraní odpadu. Ak ani toto nepomôže, bude potrebné stanicu poslať na reklamáciu. Krasný deň.
Reagovať
Martina 2. 3. 2025
Nefunguje mopovanie
Dobrý deň, vedeli by ste mi prosím poradiť kde by mohla byť chyba? Kúpili sme si robotický vysávač Xiaomi Robot Vacuum X20+. Vysáva bez problémov. Akonáhle pustíme mopovanie, po istej dobe nám ukáže že je full cleaning tray. Akoby vodu, ktorú vypustil do základne dole nevedel vypustiť do nádržky na špinavú vodu. Samo sa to nevypustí. Ďakujem
Reagovať
Dávid 24. 4. 2025
Zdravím problém bude v tesnení na nádobe špinavej vody. Akonáhle som to u seba upravil aby bola nádobka dobre utesnená tak už to pekne odčerpávalo. Skúste sa pohrať s tesnením ako sa otvára nádobka na špinavú vodu a uvidíte. Dajte vedieť či pomohlo.
Reagovať
Eva 19. 2. 2025
Chyba hlavnej kefy
Dobry den, vysavac neustale hlasi chybu “some objects may be wrapped around the main brush”… Hlasi to od prveho spustenia, vsetko je ciste. Zacne cistit, po par sekundach hlasi problem, spustim znovu cistenie, za par sekund ta ista hlaska.
Reagovať
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Jedná se o chybu hlavního kartáče , respektive že se u kartáče nalézá cizí předmět, který brání jeho chodu. Pokud se kartáč volně protáčí, bude nutné zaslat robota na reklamaci.
Reagovať
Mattin 17. 2. 2025
Narážanie do stien
Dobrý deň chcel by som sa poradiť
Vysávač x20 pro mame asi 2 mesiace , aktuálne mame ten problem že v iniciálnej fáze vysvania keď vysávač ide popri stene po obvode miestnosti tak stále naráža a nejde súvisle popri stene , tým pádom trvá vysávanie veľmi dlho
Vďaka
Reagovať
Kristián 17. 6. 2025
Dobrý deň, mám rovnaký problém, vysávač x20 pro, zakúpený pred pár mesiacmi. Po spustení vysávania, ide pomaly a naráža do steny po obvode. Problém som vyriešil, resetom zariadenia a inštaláciou odznova.(Nič iné nepomohlo, ani nová mapa ani dôkladne prečistenie senzorov a zariadenia) Stalo sa mi to ale už dva krát, momentálne mám tak verziu ,,3". Ak sa to stane znova problém budem riešiť reklamáciou.
Reagovať
Dobrý deň,
ďakujeme za spätnú väzbu. V prípade, že sa problém zopakuje, neváhajte nás prosím kontaktovať priamo, aby sme vám mohli pomôcť čo najrýchlejšie. Sme tu pre vás.
Reagovať
Martin 27. 7. 2025
Dobrý deň prajem
Bohužiaľ popisovany problem s narazanim vysávača po obvode miestnosti sa mi opakuje. Už 2 x bol vysávač v servise /mame ho cca 7 mesiacov / kedy opakovane ich reakcia bola že vysávač je ok, že sa j nich vada neprejavila . Vysávač následne cca 2 mesiace funguje normalne a potom sa opäť kazí . Skúšal som čistiť , resetovať , dať novú mapu .. nic nepomáha . Zo servisu mi naposledy písali že mi to dajú k úhrade keďže vraj im posielam funkčný vysávač . Som už z toho deprimovany
Reagovať
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu správu a podrobné vysvetlenie problému s vysávačom.
Chceli by sme sa opýtať, či bol vysávač zakúpený priamo u nás?
Reagovať
Andrea 16. 3. 2025
Mám ten istý problém. Podarilo sa vám vyriešiť? Ako?
Reagovať
Andrea 16. 3. 2025
Mne sa teraz podarilo vyriešiť problém tak, že som vymazala vytvorenú mapu, vypla vysavac tlačidlom a znovu zapla a vytvorila som novú mapu. Potom mi už vysaval riadne ako má.
Reagovať
Lubo 15. 3. 2025
Dobrý deň pomohlo vám vytvorenie novej mapy alebo ste reklamovali vysávač
Reagovať
Lubo 21. 2. 2025
Mame ten isty problem. Vytvorenie novej mapy nepomohlo.. ako dalej?
Reagovať
Dobrý deň,
môže ísť o chybný senzor, odporúčame kontaktovať servis. Krasný deň.
Reagovať
Dobrý deň,
ak váš X20 naráža do stien a nemôže plynule vysávať popri okrajoch, skúste odstrániť aktuálnu mapu a nechať robota vytvoriť novú. Niekedy môžu byť mapovacie dáta poškodené. Ak problém pretrváva, môže ísť o chybný senzor a bolo by dobré kontaktovať servis.
S pozdravom Robotworld
Reagovať
Ivana 9. 2. 2025
neodsáva vodu po umytí mopov
Dobrý deň, po umytí mopov stále hlási vysokú hladinu vody v nádržke na umytie mopov. Vodu neodsáva odtiaľ.
Reagovať
Marcel 18. 2. 2025
Tam je problém v nádrže na špinavú vodu,po krajoch netesni dostatočne viečko.pod pôvodne tesnenie som vložil klasickú gumičku,tie také farebné 1,5mm hrubé štvorcový tvar.treba ju roztrihnut na dve časti a vložiť pod to vytiahnuté tesnenie ale len na bokoch nádržky a zasunúť potom pôvodne tesnenie a je po probléme.mam to osobne odskúšané
Reagovať
Monika 22. 3. 2025
Dobry den Marcel, viete upresnit ake gumicky myslite ? A kde presne ich umiestnit? Mate na mysli to tesnenie co ostava v stanici ? Jedno hrubsi a druhe tensi otovr a pod to ? Mam rovnaky problem. Dakujem
Reagovať
Dobrý den,
v takovém případě bude nutné odeslat vysavač na reklamaci. Krásný den.
Reagovať
Anton 9. 2. 2025
Ani mne neodsáva vodu po umytí mopov. Mal som veľkú kalužu vody okolo stanice. Tiež mi hlási vysoku hladinu vody v nádržke na kopy. V nádržke na špinavú vodu nebola ani kvapka vody. A to mám ten vysávač iba deň
Reagovať
Marcel 19. 2. 2025
Tam je problém v nádrže na špinavú vodu,po krajoch netesni dostatočne viečko.pod pôvodne tesnenie som vložil klasickú gumičku,tie také farebné 1,5mm hrubé štvorcový tvar.treba ju roztrihnut na dve časti a vložiť pod to vytiahnuté tesnenie ale len na bokoch nádržky a zasunúť potom pôvodne tesnenie a je po probléme.mam to osobne odskúšané
Reagovať
Majo 22. 2. 2025
Plne súhlasím s Marcelom systém vyťahuje vodu z čistiacej zóny mopou spôsobom že vzduch vyťahuje z nádoby na špinavú vodu ak je zle uzavretá tak ťahá vzduch cez tesnenie hore na nádobe. Preto treba tesnenie podložiť aby pri zavreti nádoby doľahla tak aby sa pri vysati vody nedostával vzduch do nádoby zo špinavou vodou cez tesnenie.
Reagovať
Dobrý deň,
pokiaľ je problém len v tesnení, odporúčame natočiť kratšie video a zaslať na servisné stredisko k ďalšiemu riešeniu. Krásny deň
Reagovať
Dobrý deň,
bohužiaľ pokiaľ zostáva voda bez odsatia alebo s tvorí kaluž, je potrebné najprv všetko vyčistiť, skontrolovať nastavenie v aplikácii a prípadne resetovať. Pokiaľ nič nepomôže bude nutná servisná prehliadka ako robota tak stanice. Krásny deň
Reagovať
Lucia 7. 2. 2025
Nevysáva
Dobrý deň, máme xiaomi 20+ asi dva mesiace . Po niako čase som si všimla že vôbec nevysáva alebo len minimum. Aj som vyčistila kefy a stále nič. Neviete kde môže byť problém?
Reagovať
Dobrý deň,
odporúčame vyčistiť ako kefy, tak filter a odpadovú nádobku. Nastaviť sania na maximum. Ak by problém pretrvával, bude nutná servisná prehliadka. Krásny deň
Reagovať
Petra 31. 1. 2025
Mopovanie na inom podlaží domu.
Dobrý deň,
máme robot Xiaomi Vacuum Cleaner X20+.
Dom má prízemie a horné podlažie. Omni stanica sa nachádza na prízemí.
Neviem ako mám postupovať, keď chcem vykonať mopovanie na hornom podlaží. Neviem ako to mám spustiť celkovo. Pretože, keď sa prepnem do hornej mapy a dám upratovať tak začne chodiť po dolnom podlaží zmätene. Tak ho vždy v tú chvíľu zastavím dám PAUSE a potom ho prenesiem. Neprenášam ho ešte pred stlačením štart, pretože robot si potrebuje nabrať vodu a podobne. Keď ho prenesiem a dám pokračovať tak uprace jednu izbu a potom potrebuje ísť si umyť mopy tak ho dám do stanice...avšak hneď zo stanice zase opäť vyjde, pochodí po dolnom podlaží zbytočne a potom sa vráti do stanice, umyje mopovacie podložky ale už ma nevyzve že môžem pokračovať v upratovaní a keď ho zoberiem naspäť hore tak to prvé upratovanie zabudne a musím začať od začiatku. Je to veľmi zdlhavé a neurobí požiadavky naraz. Viete mi nejako poradiť ako by sa to dalo spraviť že bude umývať celé horné podlažie naraz a nemusí chodiť dole do stanice, že napr. by som tie mopovacie podložky umyla ručne hore. Alebo už aj keď chce isť do stanice aby som ho tam len zaniesla a potom ma zase vyzve, že ho mám preniesť? Ďakujem za vašu odpoveď.
Reagovať
peter 3. 3. 2025
V aplikacii sa dá vypnut cistenie mopov.
Reagovať
Michal 19. 10. 2025
Dobrý deň...ale keď vypnem čistenie mopov ako vravíte tak začne upratovať tak že síce spustí mopy ale mopuje na sucho...ako keby si nenabral vodu...neviete s tým poradiť?
Reagovať
Dobrý den,
obvykle je potřeba zkontrolovat a vyčistit trysky (vodní kanálky), ventily a kontakty. Ověřte také správné usazení a naplnění vodní nádržky. Pokud nic z toho nezabere, možná bude potřeba obrátit se na servis.
S pozdravem
Tým Robot World
Reagovať
Dobrý deň,
modely so samočistiacou stanicou a s praním a sušením mopu je potrebné používať buď s prenášaním stanice, prípadne s dokúpením druhej do ďalšieho podlažia. Prípadne rozdeliť upratovanie poschodia bez stanice na menšie úseky a manuálne robota prenášať na jednotlivé upratovania, kedy po dokončení doniesť späť do stanice na vypranie mopu a toto opakovať kým neuprace celú požadovanú plochu.Krásny deň
Reagovať
Iveta 17. 1. 2025
XIAOMI VACUUM X20+
Dobrý deň, chcem sa opýtať, ci je to v poriadku, keď po uprataní už opakovane asi po 2 dňoch zapne kontrolku a tá svieti stále, kým nezapnem ďalší štart....skúšala som ho dvihnúť a dať pred domček a až potom vypne kontrolku, ale po 2 dňoch opať zasvieti...
Reagovať
Dobrý deň,
očistite kontakty na stanici a aj robote, ďalej skúste premiestniť stanicu na iné rovné miesto mimo koberec a vykonajte reset . Pokiaľ sa stále všetko opakuje, odporúčame sa obrátiť na servisnú technickú podporu Xiaomi. Krásny deň
Reagovať
Palo 8. 1. 2025
Nerovnomerné vysávanie popri stenách
Dobrý deň,
Mám problém s vysávačom Xiami X20+ a síce, že nedokáže plynule vysávať popri rovnej stene a necháva prázdne miesta, ako keby to považoval za prekážku. Nejaký kus cesty ide rovno, niektorú začne cúvať a vysáva pár centimetrov popri stene.
Dokonca som v aplikácii nastavil, že môže jemne narážať do stien, ale nie je v tom žiadny rozdiel. Výrobok som reklamoval a druhý úplne nový kus robí to isté.
Reagovať
Dobrý deň,
odporúčame zaslať video, aby sa technici na to mohli pozrieť o čo presne ide. Obráťte sa s touto otázkou a videom priamo na servis. Krásny deň
Reagovať
Vladimír 25. 12. 2024
výsuvné rameno
Dobrý deň, vysávač máme len týždeň, a prestal vysúvať to výsuvné rameno ktorým predtým išiel popri stene. Fungovalo to asi len prvé dva razy, potom už nie.
Reagovať
Dobrý den, v tomto případě je nutné robota poslat na reklamaci. Informace o tom, jak při reklamaci postupovat, naleznete zde.: www.robotworld.sk/zaruka-a-reklamacie Hezký den
Reagovať
Milan 30. 11. 2024
Mopovanie
Zdravím, všetko funguje, len po mopovani ostáva dlažba matná, ako keby na nej zostal nejaký povlak... Čím to môže byť? Vyskúšal som meniť množstvo vody pri mopovani, ale nepomohlo...
Ďakujem za radu!
Reagovať
Dobrý den,
doporučujeme čistit mopy v průběhu úklidu vícekrát či je ručně vyprat v detergentu na podlahu, aby na nich trochu ulpělo a podlahu to tak i leštilo.
Hezký den
Reagovať
Zuzana 21. 11. 2024
Xiaomi vacuum x20+
Dobrý deň. Včera mi prišiel vysávač, ale počas ani po upratovaní sa automaticky nevysypal, iba premyval mopy, pritom nadobka na špinu bola úplne plná, keďže mám dvoch psov. V aplikacii to mám podľa mňa zapnuté dobre, ale vysypal sa až keď som dala v aplikacii aby sa vysypal.
Ako to mám nastaviť v aplikacii aby sa sám vysypaval?
Ďakujem
Reagovať
Reagovať
Rika 21. 11. 2024
Xiaomi robot vacum x20+
Dobrý deň vysávač mame asi 2 mesiace doteraz žiaden problém ale zrazu jeden deň zastal pred nabijacou stanicou a nevedel tam zájsť skúsil sme možnosť back to station ale stále behá po celej izbe aj 15 minút a nakoniec netrafi do stanice …
Nehlási ani žiadnu chybu
Vopred ďakujem
Reagovať
Dobrý deň,
odporúčame skontrolovať a očistiť nabíjacie kontakty robota aj stanice, ďalej dočasne premiestniť stanicu ďalej od zosilňovača či wifi routera, ktorý môže rušiť signál medzi robotom a stanicou. Vykonajte reset robota a dajte ho pred stanicu cc a 1m s pokynom na zaparkovanie späť do stanice. Ak by problém aj napriek tomu pretrvával, bude potrebná servisná prehliadka. Krásny deň
Reagovať
Lucia 15. 9. 2024
X20+
Dobrý deň,
Vysávač prestal sať, len chodí hore- dole po byte. Vyčistili sme ho, vymenili vrecko na smeti.
V čom by mohla byť chyba?
Ďakujem
Reagovať
Reagovať
Dobrý den, v tomto případě je nutné robota poslat na reklamaci. Informace o tom, jak při reklamaci postupovat, naleznete zde.: www.robotworld.sk/zaruka-a-reklamacie
Hezký den
Reagovať
Csaba Duba 1. 9. 2024
Ako je to s kobercami?
Dobry den,
podarilo sa mi nastavit koberce s izbach, ale nikde som sa nedocital, ze ked mam nastavene vysavanie aj mopovanie čo koberce, namočí ich, alebo len vytiahne map a prejde ním?
Ďakujem vopred za odpoved/pomoc
Reagovať
Dobrý den,
robot by měl detekovat koberce a automaticky zvedat mopy. Krásný den.
Reagovať
Jozef 13. 9. 2024
Dobrý deň môžme aj telefonicky
Reagovať
Viera 12. 8. 2024
Problem s Wifi
Dobrý deň, mam xiaomi X20+. Doteraz bolo vsetko ok, ale zrazu je problem s pripojenim na wifi sieť. Co sa tyka wifi nic sa nezmenilo. Router aj heslo je to isté. Uz som vyskusala vsetko co navrhuju, ale stale sa nevie pripojit k wifi. Neviete mi poradí co este skúsiť? Dakujem
Reagovať
Dobrý den, zkontrolovali jste i frekvenci připojení WiFi? Roboti fungují na 2,4 GHz nikoli na 5 GHz. Je možné, že se vám přepojil na silnější a nyní nereaguje. Pokud by nic nezabralo, robota pošlete na reklamaci, kde ho technici zkontrolují. Informace naleznete zde. Hezký den
Reagovať
Jozef 13. 9. 2024
Dobrý deň chcel by som sa spitat mam týždeň robota xiaomi Vacuum x20+ a začala mi vypisovať chybu nádržky na vodu... Vystavať ide ale mop vôbec nechce spustiť ďakujem pekne ak môžem radšej zavolám.
Reagovať
Vložiť dotaz