Silný sací výkon na dôkladné čistenie
Robotický vysávač Xiaomi X20+ je vybavený silným sacím výkonom 6000 Pa, ktorý si poradí aj s odolným prachom a vlasmi. Vďaka tomu dokáže efektívne vyčistiť aj ťažko dostupné miesta, ako sú rohy, medzery v podlahe alebo priestor pod nábytkom. S týmto vysávačom bude váš domov žiariť čistotou.



































Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Patricia 11. 10. 2025
Nejde nabijat
Dobrý deň, vysavac bliká na oranžovo, aj po reštarte, vyčistení a pod začne blikať najprv na bielo a potom začne blikať na oranžovo. Treba ho dat na reklamáciu ?ďakujem
Reagovať
Dobrý den,
blikání oranžové kontrolky u Xiaomi Robot Vacuum X20+ signalizuje chybu robota. Pokud i po restartu a vyčištění problém přetrvává, je třeba zvážit reklamaci, protože se pravděpodobně jedná o technickou závadu.
S pozdravem
Tým Robot World
Reagovať
Gabriela Vajkunyová 24. 8. 2025
Gabriela
Dobrý deň, vysávač xiaomi robot x20+ mám jeden mesiac. Doteraz bez problémov fungoval k spokojnosti. Dnes ale po naštartovaní niečo "zamrmlal", na sekundu blikol na oranžovo a potom svietil na bielo, ale ani sa nepohol. Všetko má vyčistené, žiadna kontrolka nesvieti na oranžovo. Prosím o radu. Ďakujem
Reagovať
Vážená pani Vajkunyová,
ďakujeme Vám za Váš komentár k vysávaču Xiaomi Robot Vacuum X20+.
Aby sme Vám mohli poskytnúť rýchlu a presnú pomoc, prosíme Vás, aby ste nám potvrdili, či bol tento produkt zakúpený u nás.
Ak áno, prosíme Vás o zaslanie čísla objednávky. Na základe toho budeme môcť Vašu požiadavku riešiť čo najefektívnejšie.
Ďakujeme za spoluprácu a tešíme sa na Vašu odpoveď.
Reagovať
Noro 24. 8. 2025
Xiaomi X20+ nechce ísť pod gauč, ani pod posteľ
Dobrý deň. Mám tento vysávač len pár dní, ale sklamanie je pre mňa, že nedokáže vojsť pod gauč ani pod manželskú posteľ 10cm. Starý vysávač Irobot s tým problém nemal. A pritom mu to fyzická výška dovoľuje. Ale senzor ani pri mapovaní a ani pri poslaní na konkrétne miesto nedovolí vojsť. Respektíve pod gauč vlezie na niektoré miesta iba. Neviete poradiť ako ho tam dostať? Teda okrem toho, že podložím nohy..
Reagovať
Vážený pán Noro,
ďakujeme Vám za Váš komentár k vysávaču Xiaomi Robot Vacuum X20+.
Aby sme Vám mohli poskytnúť rýchlu a presnú pomoc, prosíme Vás, aby ste nám potvrdili, či bol tento produkt zakúpený u nás.
Ak áno, prosíme Vás o zaslanie čísla objednávky. Na základe toho budeme môcť Vašu požiadavku riešiť čo najefektívnejšie.
Ďakujeme za spoluprácu a tešíme sa na Vašu odpoveď.
Reagovať
Peter 15. 8. 2025
Prípravok do vody
Dobrý deň,
môže sa nejaký prípravok priliať do vody ? Prípadne aký ?
Reagovať
Dobrý deň,
ak dobre vieme, pri tomto modeli sa odporúča používať iba čistú vodu. Pridávanie čistiacich prostriedkov alebo chemikálií by mohlo poškodiť nádržku, čerpadlo alebo filtračný systém zariadenia.
Reagovať
Ivana 1. 7. 2025
POmalé vysávanie/mopovanie
Dobrý deň,
mám vysávač xiaomi X20 MAX 2 mesiace.
Prve týždne dokázal za ten týždeň, pri rovnakých úkonoch povysávať a zmopovať napr. 6 izieb na jedno nabite, posledné dni su to max 3 izby na jedno nabitie, pri rovnakom rozložení nabytku.
Je potrebné reklamovať batériu?
ďakujem
Reagovať
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu správu.
Aby sme mohli preveriť situáciu s vysávačom Xiaomi X20 MAX, prosíme Vás, aby ste nám potvrdili, či bol zakúpený u nás.
V prípade, že áno, zašlite nám, prosím, číslo objednávky alebo iný doklad o kúpe, na základe ktorého môžeme pokračovať v riešení prípadnej reklamácie.
Ďakujeme za spoluprácu a tešíme sa na Vašu odpoveď.
Reagovať
Denisa 30. 6. 2025
Neodcerpava vodu
Dobrý deň prosím vás chcem sa spýtať vysávač neodčerpáva vodu tá zostáva v rokovacej stanici a potom vytečie na dlážku,ako mám postupovať, ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
Reagovať
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu správu.
Chceli by sme sa opýtať, či ste si daný vysávač zakúpili u nás.
Ak áno, prosíme Vás, aby ste nám uviedli číslo objednávky.
Reagovať
Peter Talán 25. 5. 2025
Xiaomi Robot Vacuum X20+
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať.V poslednej dobe po skončení vysávania a mopovania dokovacia stanica ako keby neustále nabíjala. Kontrolka sa po nabití nevypne , svieti a jemne hučí .
Reagovať
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš komentár a spätnú väzbu k produktu Xiaomi Robot Vacuum X20+.
Chceli by sme sa opýtať, či ste si tento produkt zakúpili priamo u nás.
Ak áno, prosíme Vás o číslo objednávky, aby sme mohli situáciu overiť a pomôcť Vám s ďalším riešením.
V prípade otázok nám neváhajte napísať.
S pozdravom a prianím pekného dňa
Anka Korytárová
Zákaznícky servis
Reagovať
Nikoleta 6. 5. 2025
Nevysypa nádobku
Dobrý deň. Detekujem problém pri ukončení vysávania kedy by sa automaticky mala nádobka na nečistoty vyprázdniť. V nepravidelných intervaloch sa stalo že sa nevyprázdnila a vlastne tým pádom pri ďalšom vysávaní nepracovala ako mala keďže mala plnú nádobku, ktorú som musela ručne vysypať a dať ju znova vysať dom. Skontrolovala do. Nádobku nebolo tam nikdy nič zaseknuté vďaka čomu by nebolo možné "dvierka" pre automatické vyprázdnenie otvoriť. V dokovacej stanici tiež nič nieje zaseknuté. Sáčok je skoro prázdny. Viete mi poradiť?
Reagovať
Dobrý deň,
Ak nádobka pri automatickom vyprázdňovaní nefunguje správne, môžete vyskúšať tieto kroky:
Ak tieto kroky nevedú k vyriešeniu problému, odporúčame kontaktovať autorizovaný servis, kde vám môžu pomôcť s diagnostikou a opravou.
S úctou,
Robotworld.sk
Reagovať
Marián 6. 5. 2025
Hlasenie nezalozenej nadobky na prach
Vysava XIAOMI x20+ hlasi nepritomnost nadobky na prach. Nadobka bola vycistená,filter som vyfukal a aj vymenil za novy. Nič nepomohlo. Ma to nejaký magnet na pritomnost nadobky alebo ako vysavac rozpozna pritomnost nadobky? Dakujem
Reagovať
Dobrý deň,
Ak vysávač Xiaomi X20+ hlási neprítomnosť nádobky na prach, odporúčame skontrolovať, či je nádobka správne osadená a či sa v nej nachádza magnet, ktorý zabezpečuje jej rozpoznanie. Taktiež odporúčame vyčistiť kontaktné miesta na vysávači, kde sa nádobka zasúva, pretože prach môže brániť správnemu spojeniu.
Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, môže ísť o poruchu senzora a odporúčame kontaktovať autorizovaný servis.
S úctou,
Robotworld.sk
Reagovať
Marián 6. 5. 2025
Pozeral som na tu plastovu nadobku no žiaden magnet nevidim.V ktorej cast ho mam hladat.Da sa kupit aj samostatne pokial sa pri cisteni stratil
Dakujem
Reagovať
Odporúčame vám obrátiť sa na autorizovaný servis, ktorý vám pomôže s diagnostikou a riešením problému.
Túto magnetickú súčiastku, žiaľ nepredávame. Ďakujeme za pochopenie.
Reagovať
Matúš 21. 4. 2025
Reštart
Dobrý deň,píše mi,že zariadenie je offline,keď chcem vysávač resetovat stlačením oboch tlačidiel na sedem sekúnd,tak to nefunguje a nedá sa mi pripojiť na wifi
Reagovať
Dobrý deň,
V prípade, že vysávač Xiaomi Robot Vacuum X20+ zobrazuje, že je offline a resetovanie pomocou stlačenia oboch tlačidiel na 7 sekúnd nefunguje, odporúčame nasledovné kroky:
Skontrolujte, či máte stabilné Wi-Fi pripojenie a či je vysávač v dosahu vášho routera.
Skúste resetovať Wi-Fi pripojenie vysávača cez aplikáciu Xiaomi Home, ak máte túto možnosť.
Reštartujte router a pokúste sa pripojiť zariadenie znovu.
Ak stále nefunguje, skúste obnoviť továrenské nastavenia pomocou aplikácie.
Ak problém pretrváva aj po týchto krokoch, odporúčame kontaktovať autorizovaný servis, kde bude zariadenie podrobnejšie skontrolované.
S úctou,
Robotworld.sk
Reagovať
zobraziť všetky dotazy 92